همایش سبک زندگی زندگی امام محمدباقر(ع) در بندرعباس برگزار شد
کد خبر: 1348482
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۶

همایش سبک زندگی زندگی امام محمدباقر(ع) در بندرعباس برگزار شد

گروه اندیشه: همایش سبک زندگی زندگی امام محمدباقر(ع) با حضور جمعی از استادان و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های آزاد مناطق آزاد شش و 15 در دانشکده فنی سماء بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، همایش‌های سبک زندگی امروز یکشنبه، 8 دی با عنوان همایش سبک زندگی زندگی امام محمدباقر(ع) به یمزبانی معاونت فرهنگی و دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد در دانشکده فنی سماء بندرعباس برگزار شد.

براساس این گزارش، این همایش با حضور آیت‌الله نعیم‌آبادی به‌عنوان سخنران ویژه این همایش، رئیس و معاونان دانشگاه آزاد بندرعباس، رئیس دفتر فرهنگ این دانشگاه، رییس دانشگاه آزاد واحد کرمان، مدیر فرهنگی دانشگلاه آزاد منطقه 6 برگزار شد.

همایش سبک زندگی زندگی امام محمدباقر(ع) در محورهای «مدیریت اسلامی از دیدگاه امام محمد باقر(ع)»، «نگرشی نوین به همکاری از منظر امام محمد باقر(ع)» و آداب عبودیت و بندگی از منظر امام محمدباقر(ع)،«سبک زندگی امام محمد باقر(ع) و تعامل با جامعه اسلامی»، «عدالت و توسعه اجتماعی از دیدگاه امام محمد باقر(ع)» و «راهکارهای تحقق جامعه فاضله از دیدگاه امام محمد باقر(ع)» برگزار گردید.

اهدای لوح یابود از سوی حجت‌الاسلام سیدطه هاشمی، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، به مهدی باقری، رییس دانشگاه آزاد بندرعباس، لیلا امینی، مهناز برخورداری و حمید رستمی به عنوان صاحبان مقالات برگزیده و همچنین تجلیل از جعفر کریمی، مصطفی قاسمی زاده، حمزه کاووسی و علیرضا سالارزاده نیز به عنوان نفرات بخش دوم و سوم مقالات از بخش های پایانی این همایش بود.

captcha