جشن میلاد مولود کعبه در کرمانشاه برگزار شد
کد خبر: 1406657
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶

جشن میلاد مولود کعبه در کرمانشاه برگزار شد

گروه اجتماعی: روز گذشته، 23 اردیبهشت جشن میلاد ولادت حضرت علی(ع) در دانشکده فنی سما واحد کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، روز گذشته، 23 اردیبهشت جشن میلاد ولادت حضرت علی(ع) در دانشکده سما واحد کرمانشاه با همکاری کانون مهدویت برگزار شد. در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین نعمت شکری، کارشناس دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان کرمانشاه گفت: در حالیکه خداوند به مادر عیسی(ع) می‌فرماید: برای تولد فرزندت عیسی(ع) هفت فرسنگ از محل عبادتی که برای تو تعیین کرده‌ایم دور شو، علی(ع) در خانه خدا به دنیا می‌آید.

وی اظهار کرد: امام علی(ع) نخستین مولود از پدر و مادری هاشمی بودند که باید دعاها، تقربات، مناجات، کلمات و سخنان آن حضرت سرمشق و الگوی همه ما برای تقرب به خداوند متعال قرار گیرد. درس گرفتن از اخلاق و بیانات امام علی(ع) در مورد آداب شیعه بودن می‌تواند موجب سعادت انسان در دنیا و آخرت شود.

در ادامه این مراسم تیمور ملکی، معاون دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما مرکز کرمانشاه گفت: پیامبراکرم(ص) الگوی حسنه‌ای امت و پس آن حضرت، حضرت علی(ع) شخصیتی کامل و الگویی تمام عیار برای نسل بشر هستند.

وی امیرالمؤمنین علی(ع) را منادی و مرکز ثقل  وحدت امت اسلامی توصیف و اظهار کرد: فضایل امام علی(ع) در زمینه عبادت، خدمت به مردم و دین خدا و پیروی از پیامبر(ص) بی‌شمار است.

یادآور می شود، پایان‌بخش این مراسم معنوی همخوانی دعای فرج بود.

captcha