اجازه اختلاف‌افکنی در صفوف مسلمانان را به دشمنان ندهیم
کد خبر: 1435064
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۸

اجازه اختلاف‌افکنی در صفوف مسلمانان را به دشمنان ندهیم

گروه سیاسی: امام جمعه انزلی با تأکید بر پرهیز از اختلافات و تکیه بر مشترکات اسلامی، گفت: اجازه نفوذ و اختلاف‌افکنی در صفوف مسلمانان را به دشمنان ندهیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌واوود موسوی، امام جمعه انزلی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، اظهار کرد: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری، وحدت و همدلی و دوری از اختلافات راه برون‌رفت جهان اسلام از مشکلات است.

وی افزود: باید از اختلافات پرهیز و بر مشترکات تکیه کنیم و اجازه نفوذ و اختلاف‌افکنی در صفوف مسلمانان را به دشمنان ندهیم.

امام جمعه انزلی اظهار کرد‌: امروز مردم انسان‌دوست در نقاط مختلف جهان حتی در قلب آمریکا و اروپا در حمایت از فلسطینیان و مردم مظلوم غزه تظاهرات می‌کنند و این به فضل تفکر امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی است.

این کارشناس دینی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی علناً به مدارس و بیمارستان‌ها و پناهگاه‌های سازمان ملل و زنان، کودکان و افراد غیر‌نظامی حمله می‌کند و حتی از افکار عمومی جهانیان شرم و نگرانی ندارد، افزود: غزه را فراموش نکنیم و کمک‌های خود که دارو از مهم‌ترین آنها است را برای خواهران و برادران ایمانی خود ارسال کنیم.

حجت‌الاسلام موسوی متذکر شد: رهبر فرزانه انقلاب پیام دادند که اگر رژیم غاصب صهیونیستی به این اقدامات ضد‌بشری ادامه دهند، جهان اسلام تاب نمی‌آورد و حماس نیز پیام داده که به زودی جشن پیروزی را در غزه برگزار می‌‌کنیم.

captcha