الگو قرار دادن شهدا موجب شکل‌گیری افکار صحیح در دانش‌آموزان می‌شود
کد خبر: 2855018
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۹
کریم پیری:

الگو قرار دادن شهدا موجب شکل‌گیری افکار صحیح در دانش‌آموزان می‌شود

گروه اجتماعی: فرماندار کامیاران گفت: بهره‌گیری از راه و روش شهدا و الگو قراردادن آن‌ها در شکل‌گیری بهتر شخصیت و افکار صحیح دانش‌آموزان مؤثر خواهد بود وآموزش و پرورش بایستی در این مسیر برنامه‌های منسجم و ویژه‌ای داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، کریم پیری، فرماندار کامیاران امروز، 26 بهمن ماه در مراسم یادواره شهدا دانش‌آموز فریدون رشیدی و پیمان امیری و415 شهید دانش‌آموز کردستان که در موچش برگزار شد، اظهار کرد: حضور دانش‌آموزان در عرصه‌های دفاع از میهن اسلامی نشان از بالندگی فکری وحس مسئولیت‌پذیری این نسل در برابر حوادث جامعه بوده و مایه افتخار و بزرگی است.
وی با اشاره به نقش آموزش و پرورش در پرورش و آینده‌سازی دانش آموزان افزود: بهره‌گیری از راه و روش شهدا به ویژه شهدای دانش‌آموز والگو قراردادن آن‌ها در شکل‌گیری بهتر شخصیت و افکار صحیح دانش‌آموزان مؤثر خواهد بود و آموزش و پرورش بایستی در این مسیر برنامه‌های منسجم و ویژه‌ای داشته باشد.
فرماندار کامیاران اقدام فداکارنه دانش‌آموزان در سنگر مقاومت و ایثار را فراموش نشدنی دانست وتصریح کرد: این اقدام ارزشمند برای ما درس ایثار وخودباوری  است.
وی وجود 19 شهید والا مقام دانش آموز در شهرستان کامیاران را نشان‌دهنده علاقه و ایمان راسخ مردم این شهرستان به اسلام و انقلاب در سنین نوجوانی دانست و افزود: تکریم خانواده‌های که چنین نسلی را تحویل جامعه داده‌اند از وظایف و اولویت‌ها است.
پیری اعلام کرد: فداکاری، مقاومت و ایثارگری فرزندان این ملت در برابر تجاوز دشمنان افتخار وعزتی نصیب جامعه کرده است که دشمنان علیرغم هزینه‌های زیاد نتوانسته‌اند مسیر حرکت انقلاب را منحرف و ایران اسلامی را از پیشرفت وتداوم افتخار آفرینی باز دارند.
وی در پایان به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اشاره کرد و با تقدیر از حماسه‌آفرینی این حرکت ملی یادآور شد: مردم ما همواره با حضور خود در صحنه های مختلف نشان داده اند راه شهدا را فراموش نکرده و همواره  آماده دفاع ازآرمانهای انقلاب وشهیدان هستند.

captcha