شعار سال تنها با نصب بنر محقق نمی‌شود
کد خبر: 3127789
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴
حجت‌الاسلام حسینی:

شعار سال تنها با نصب بنر محقق نمی‌شود

گروه اجتماعی: امام جمعه خرمدره با بیان این که شعار سال تنها با نصب بنر محقق نمی‌شود، گفت: شعارهایی که مقام معظم رهبری همه ساله انتخاب می‌کنند بر اساس ضرورت است و نباید در سال‌های آینده به فراموشی سپرده شود.


به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، حجت‌الاسلام علی حسینی، امام جمعه خرمدره ظهر امروز، یکشنبه 23 فروردین ماه در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهرستان، با بیان اینکه عملکرد مثبت شورا در شئونات شهری موجب دلگرمی شهروندان خواهد شد، عنوان کرد:اعضای شورای اسلامی شهرستان برای ارائه گزارش عملکرد خود به مردم می‌توانند از ظرفیت نماز جمعه استفاده کنند.

امام جمعه خرمدره با بیان اینکه شوراهای اسلامی باید با توکل به خدا، توسل به اهل بیت(ع) و تقوا در مسیر خدمت‌رسانی صادقانه به مردم تلاش کنند، اظهار کرد: اثرات عملکرد مثبت نه تنها برای نسل کنونی بلکه برای نسل آینده نیز باقی خواهد ماند.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به سال دولت و ملت،  همدلی و همزبانی تصریح کرد: مقام معظم رهبری همه ساله با درایت و نکته‌سنجی و با در نظر گرفتن نیازها نسبت به نامگذاری سال اقدام می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه برخورد مناسب با ارباب‌رجوع یکی از راهکارهای مناسب برای تحقق همدلی از سوی مسؤلان است، افزود: همه ما هر قدر در مسیر تحقق همدلی تلاش کنیم خداوند توفیق روز‌افزون خود را نصیبمان خواهد کرد زیرا خداوند فرموده است هر‌کس دین خدا را یاری رساند خداوند نیز او را یاری خواهد کرد.

حجت‌الاسلام حسینی با تأکید بر اینکه شعار سال تنها با نصب بنر محقق نمی‌شود، اظهار کرد: شعارهایی که مقام معظم رهبری همه ساله انتخاب می‌کنند بر اساس ضرورت است و نباید در سال‌های آینده نیز به فراموشی سپرده شود.

captcha