300 نفر از بانوان مبلغ فارس در کارگاه آموزشی امر به معروف شرکت کردند
کد خبر: 3341729
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶

300 نفر از بانوان مبلغ فارس در کارگاه آموزشی امر به معروف شرکت کردند

گروه اجتماعی: کارگاه آموزشی امر به معروف و نهی از منکر جهت 300 نفر از مبلغان خواهر توسط ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان فارس و با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی فارس در شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، کارگاه آموزشی امر به معروف و نهی از منکر با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه جهت 300 نفر از مبلغان خواهر توسط ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان فارس با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی فارس امروز، 21 مرداد در شیراز برگزار شد.
دهقانی، مسئول امور بانوان ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر فارس در این کارگاه به نقش روحانیون و مبلغان در ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد و گفت: مبلغان در نهادینه کردن این واجب الهی نقش تاثیر گذار و بسزایی دارند.
وی با بیان اینکه امر به معروف ونهی از منکر به عنوان یک امتیاز وبرتری امت اسلامی معرفی شده است، گفت: فلاح و رستگاری در گرو این دو فریضه الهی است.
دهقانی تصریح کرد: در یک جامعه اسلامی همه باید در پاسداری از فرهنگ معنوی خویش بکوشند، ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر تلاش می‌کند در ترویج و گسترش و درست احیا کردن این فریضه را به آحاد مردم آموزش دهد تا امر به معروف به یک رفتار تبدیل شود.
مسئول ا مور بانوان ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر فارس در پایان گفت: خواهران مبلغه‌ای که تمایل به شرکت در این کارگاه‌های آموزشی را دارند می‌توانند به ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان فارس واقع در شیراز، چهاراه حافظیه، روبه روی باغ ملی، جنب اداره ارشاد اسلامی، اموربانوان ستاد احیا مراجعه کنند.

captcha