شرکت ۳۰۰ خرم‌آبادی در برنامه‌های بوستان معرفت و هسته‌های جوان
کد خبر: 3360393
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹

شرکت ۳۰۰ خرم‌آبادی در برنامه‌های بوستان معرفت و هسته‌های جوان

گروه اندیشه: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی خرم‎آباد از شرکت بیش از ۳۰۰ نفر در برنامه‌های تابستانی اوقات فراغت تبلیغات اسلامی خرم‌آباد در قالب بوستان معرفت و هسته جوان خبر داد.

حجت‌الاسلام فرزاد منصوری، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌آباد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، در رابطه با برنامه‌های اوقات فراغت این شهرستان، گفت: برنامه‌های طرح اوقات فراغت این اداره درتابستان سال‌ جاری در قالب ۱۲کلاس هسته و بوستان و باشرکت بیش از نفر۳۰۰ نفر از دانش‌آموزان برگزار شد.
وی در رابطه با نوع برنامه‌هایی که در این کلاس‌ها برگزار شد، افزود: اجرای تواشیح، قرائت شعر، برگزاری مسابقه و همچنین اهدای جایزه به رابطان، نخبگان و ممتازان کلاس‌های طرح اوقات فراغت اداره تبلیغات اسلامی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌آباد اظهار کرد: برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی، برگزاری گفتمان‌های دینی، برپایی حلقه‌های معرفت، برگزاری کلاس‌های آموزشی قرآن و احکام، برگزاری کلاس‌های حفظ قرآن و برگزاری مسابقات ورزشی از مهمترین برنامه‌های کلاس‌های اوقات فراغت امسال بوده است.

وی همچنین، در رابطه با آزمون قرآنی 1449 در این شهرستان، گفت: به‌منظور توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و در راستای نهادینه کردن فرهنگ آشنایی با حفظ و مفاهیم قرآن کریم و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته آزمون طرح قرآنی ۱۴۴۹ هم‌زمان با سراسر استان در با حضور۱۵۰ نفر در شهرستان خرم‌آباد برگزار شد.
منصوری افزود: این طرح با هدف توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی در میان اقشار مختلف جامعه و تشویق و ترغیب عموم علاقمندان و زمینه‌سازی برای دستیابی به منویات مقام معظم رهبری در خصوص تربیت حافظ قرآن و ایجاد زمینه برای رشد کمی و کیفی در میان علاقمندان به حفظ قرآن کریم برگزار شد.
وی اظهارکرد: آزمون طرح بزرگ قرآنی ۱۴۴۹ با محوریت سوره «یس» روز جمعه، 13 شهریور هم‌زمان با سراسر کشور در دبستان تیزهوشان برگزار شد.

captcha