برگزاری سومین کارگاه «شعر آئینی» در یاسوج
کد خبر: 3390634
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸

برگزاری سومین کارگاه «شعر آئینی» در یاسوج

گروه هنر: مسئول بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری سومین کارگاه شعر بسیج هنرمندان با موضوعات شعر آئینی پیامبر رحمت و امت واحده اسلامی، تداوم فرهنگ علوی از جمله غدیر، عاشورا، امید، انتظار و ظهور و راهپیمایی اربعین در یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، ربیع‌الله اصالت‌فر، مسئول بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد امروز، 28 مهر در جمع خبرنگاران از برگزاری سومین کارگاه شعر بسیج هنرمندان با موضوعات شعر آئینی پیامبر رحمت و امت واحده اسلامی، تداوم فرهنگ علوی از جمله غدیر، عاشورا، امید، انتظار و ظهور و راهپیمایی اربعین در یاسوج خبر داد.
وی شناخت استعدادهای شاعران استان، آشنایی با فرهنگ علوی و حادثه غدیر، ترویج فرهنگ انتظار، ایجاد بستر مناسب جهت رشد و فعالیت گروه‌های بسیج و ترویج سیره ائمه(ع) را از اهداف برگزاری این کارگاه عنوان کرد.
مسئول بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: انتخاب شعر مناسب با موضوع خواسته شده، بیان واضح و روشن کلمات، استفاده از تصویرهای هنرمندانه و نشان سیره و فرهنگ دینی و مذهبی در شعر از موارد مهم ارزیابی آثار است.
اصالت‌فر با بیان اینکه قالب‌های شعری برای ارسال آثار سپید، کلاسیک و محلی است، بیان کرد: آثار پس از داوری اولیه و قرائت آنها در کارگاه به‌صورت حضوری نیز داوری و به آثار برتر جوایزی تعلق می‌گیرد.
وی با بیان اینکه هر شاعر می‌تواند چهار اثر به دبیرخانه ارسال کند، یادآور شد: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه 5 آذر و اختتامیه آن 9 آذر سالجاری است، ضمن اینکه علاقه‌مندان جهت ارتباط با دبیرخانه می‌توانند با شماره تلفن‌های 09171437278 و یا 07433234644  تماس بگیرند.

captcha