برگزاری جشنواره ملی«حسین پناهی» در دهدشت
کد خبر: 3395193
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴

برگزاری جشنواره ملی«حسین پناهی» در دهدشت

گروه هنر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه از برگزاری جشنواره ملی حسین پناهی در دهدشت در 4 بخش شعر، داستان، نمایشنامه‌نویسی و نمایشنامه‌خوانی در نیمه باقیمانده از سال‌جاری خبر داد.

سید ایرج کاظمی‌جو، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، از برگزاری جشنواره ملی حسین پناهی در دهدشت در 4 بخش شعر، داستان، نمایشنامه‌نویسی و نمایشنامه‌خوانی در نیمه باقیمانده از سال‌جاری خبر داد.
وی با اشاره به اینکه کلنگ پلاتوی نمایش این بزرگ‌مرد در فرهنگ‌سرای دهدشت پایان آبان ماه جاری به زمین زده می‌شود، افزود: بخشی از اعتبار جشنواره ملی از طریق فرمانداری شهرستان کهگیلویه تامین می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه از برپایی نمایشگاه کتاب با 30 هزار جلد کتاب در موضوعات متنوع 23 آبان ماه جاری خبر داد و همایش شب‌های شعر بلادشاپور با حضور شاعران سراسر استان و اجرای تئاتر خیابانی با موضوعات معضلات اجتماعی ـ فرهنگی از جمله اعتیاد را از دیگر برنامه‌های پیش‌رو طی سال‌جاری عنوان کرد.
کاظمی‌جو اجرای تئاتر دانش‌آموزی با موضوع هنرهای نمایشی با  تشکیل کانون‌های نمایشی در تمام دبیرستان‌های پسرانه و دخترانه شهرستان را از دیگر این برنامه‌های اجرایی برشمرد و بیان کرد: جشنواره برترین‌های این تئاترها دی ماه سال‌جاری برگزار می‌شود.
سیده مهناز خزیر

captcha