فیلم‌های تولیدی بسیجیان در کهگیلویه و بویراحمد اکران می‌شود
کد خبر: 3454954
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷
ویژه هفته بسیج؛

فیلم‌های تولیدی بسیجیان در کهگیلویه و بویراحمد اکران می‌شود

گروه هنر: مسئول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد اکران فیلم‌های تولیدی بسیجیان استان در چهارمین دوسالانه جشنواره استانی فیلم بسیج هنرمندان را از برنامه‌های اجرایی همزمان با هفته بسیج اعلام کرد.

ربیع‌الله اصالت‌فر، مسئول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، اکران فیلم‌های تولیدی بسیجیان استان در چهارمین دوسالانه جشنواره استانی فیلم بسیج هنرمندان را از برنامه‌های اجرایی همزمان با هفته بسیج اعلام کرد.
وی برگزاری شب شعر و خاطره، برگزاری کارگاه شعر آئینی، دیدار با خانواده شهدای هنرمند، برگزاری کارگاه‌های آموزشی (مجری‌گری، عکاسی، تصویربرداری و تدوین) و دیدار با پیشکسوتان عرصه هنر در استان را از دیگر این ویژه‌برنامه‌ها برشمرد.
مسئول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد سایر این برنامه‌ها را جمع‌آوری تولیدات موسیقی جشنواره‌های آوا و نواهای انقلابی و سرود بسیج، برگزاری جشنواره شعر بومی و محلی، برگزاری کارگاه خط و خوشنویسی و غبارروبی گلزار شهدای هنرمند در سراسر استان ذکر کرد.
اصالت‌فر با بیان اینکه فرهنگ بسیجی ترکیبی از ایمان، تلاش مخلصانه، گذشت، شجاعت، عشق و از جان گذشتگی است، افزود: دشمن درصدد تسخیر تفکر و اندیشه جوانان بوده اما جوانان ایرانی با اندیشه و همت بسیجی خود تاکنون نشان داده‌اند نسلی فرهیخته بوده و اسیر نقشه‌های دشمن نمی‌شوند.

سیده‌مهناز خزیر

captcha