دوره‌ آموزشی «صحیفه سجادیه» جامعة‌‌القرآن خواهران اراک برگزار می‌شود
کد خبر: 3456591
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴

دوره‌ آموزشی «صحیفه سجادیه» جامعة‌‌القرآن خواهران اراک برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر مؤسسه جامعة‌‌القرآن خواهران اراک از فعالیت ۳۰۰ قرآن‌آموز در این مؤسسه خبر داد و افزود: دوره آموزشی صحیفه سجادیه و طب سنتی ـ اسلامی در این مؤسسه برگزار می‌شود.

سعیده ایزدپناه، مدیر مؤسسه جامعة‌‌القرآن خواهران اراک در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: کلاس درس صحیفه سجادیه ویژه عموم علاقه‌مندان به منظور آشنائی با کلام گوهر بار امام سجاد(ع) در جامعةالقرآن اراک برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت در کلاس‌های دوره برای عموم بانوان علاقه‌مندان آزاد است بیان کرد: این کلاس‌ها هر هفته پنج شنبه با حضور اساتید مجرب برگزار می‌شود که اولین جلسه پنج شنبه 5 آذر ماه با حضور بانوان در جامعة‌القرآن برگزار و به مدت 54 جلسه نیز ادامه خواهد داشت.

ایزدپناه همچنین از برگزاری کلاس طب سنتی و اسلامی ویژه بانوان خبرداد و اظهار کرد: این کلاس نیز به صورت مستمر در روزهای یکشنبه آخر هر ماه در همین مؤسسه برگزار خواهد شد که اولین جلسه نیز از یکم آذر ماه تشکیل شده است.

مدیر مؤسسه جامعة‌القرآن خواهران اراک با اشاره به مشارکت 300 قرآن‌آموز بانو در این مؤسسه افزود: کلاس‌های جامعة‌القرآن در دو شعبه در قالب تفسیر، حفظ، روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، دوره‌های آموزشی احکام، تجوید، نهج‌البلاغه و... برگزار می‌شود.

captcha