دومین جلسه توجیهی طرح «بینات» منطقه 16 برگزار شد
کد خبر: 3555867
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹

دومین جلسه توجیهی طرح «بینات» منطقه 16 برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: دومین جلسه توجیهی طرح قرآنی «بینات» منطقه 16 تهران روز گذشته، اول دی‌ماه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، دومین جلسه توجیهی طرح «بینات» منطقه 16 روز اول دی‌ماه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مختاری، رئیس دارالقرآن مرکزی شهرداری منطقه 16، محمدمهدی خواجه محمودآباد، مدیر اجرایی این طرح قرآنی و تنی چند از مربیان طرح برگزار شد.

در این جلسه که از ساعت 14 تا 15:30 در محل معاونت امور اجتماعی، فرهنگی شهرداری منطقه 16 تهران برگزار شد، ابتدا مربیان طرح قرآنی «بینات» در سخنانی به ارائه گزارشی از اجرای فعالیت‌های یک ماهه این طرح قرآنی پرداختند.

در ادامه نیز حجت‌الاسلام والمسلمین مختاری، رئیس دارالقرآن مرکزی شهرداری منطقه 16 طی سخنان کوتاهی ضمن قدردانی از مسئولان اجرایی طرح قرآنی «بینات»، به مربیان توصیه کرد تا با به‌کارگیری لحن مناسب و ایجاد محبت در قرآن‌آموزان، دل‌های ایشان را به قرآن پیوند زنند.

وی در ادامه با اشاره به نکاتی از نهج‌البلاغه امیرالمؤمنین علی(ع) در رابطه با قرآن کریم و مأنوس شدن با آیات الهی، تصریح کرد: با اجرای طرح‌های قرآنی به ویژه از سنین پایه، می‌توان زمینه را برای انس بیشتر دانش‌آموزان با قرآن کریم ایجاد کرد.

همچنین، در ادامه نیز، محمدمهدی خواجه محمودآباد، مدیر اجرایی طرح قرآنی «بینات» در سخنانی از همکاری شهرداری منطقه 16 و نیز آموزش و پرورش این منطقه جهت اجرای این طرح قرآنی تقدیر و تشکر کرد.

وی اظهار امیدواری کرد با اجرای چنین طرح‌های قرآنی که دانش‌آموزان را از سنین پایه تحت پوشش قرار می‌دهد، می توانیم گامی هر چند کوچک در راستای منویات مقام معظم رهبری در زمینه حفظ قرآن کریم برداریم.

یادآور می‌شود، در پایان این جلسه نیز مقرر شد تا بسته‌های فرهنگی در اختیار مربیان طرح قرار گیرد تا بتوانند با استفاده از این بسته‌ها برنامه‌های قرآنی خود را بهتر و سریع‌تر پیگیری کنند.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۹:۱۹
0
0
برگزاری این جلسه‌ها به بهتر شدن موضوع کمک زیادی می‌کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۰:۵۰
0
0
برگزاری به ارتقاء دانش آموزان کمک زیادی می‌کند
captcha