راهکارهای گسترش وحدت اسلامی در شبه قاره هند بررسی می‌شود
کد خبر: 3570333
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۴
ویژه زائران غیرایرانی؛

راهکارهای گسترش وحدت اسلامی در شبه قاره هند بررسی می‌شود

گروه اجتماعی: «نسیم انقلاب»، عنوان برنامه‌ای است که با نگاهی به آموزه‌های انقلاب، به بررسی راهکارهای گسترش وحدت اسلامی در شبه قاره هند می‌پردازد.

محمد‌رضا رضایی، مدیر اداره زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، گفت: از سوی اداره امور زائران غیرایرانی حرم رضوی، برنامه‌ای با عنوان نسیم انقلاب به منظور بررسی راهکارهای گسترش وحدت اسلامی در شبه قاره هند برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این برنامه با حضور علما و نخبگان شبه قاره هند برگزار می‌شود، ابراز کرد: در این برنامه، علما و نخبگان از کشورهای هند، پاکستان، بنگلادش حضور دارند که با نگاهی به آموزه‌های انقلاب، به بررسی راهکارهای گسترش وحدت اسلامی در شبه قاره هند خواهند پرداخت.
مدیر اداره زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی عنوان کرد: همچنین در این مراسم سیدمحمدمهدی علیزاده، رئیس پژوهشکده سازمان حج و زیارت سخنرانی می‌کند.
رضایی با اشاره به اینکه برنامه‌های دیگری نیز در دهه فجر برای زائران غیر ایرانی در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: برای زائران انگلیسی‌زبان، اردو و ترک زبان نیز برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته می‌شود.
وی افزود: این برنامه 21 بهمن‌ماه از ساعت 18 تا 20:30 در سالن همایش‌های آستان قدس رضوی واقع در باب‌الجواد حرم رضوی، برگزار می‌شود.
captcha