45 پایگاه حامی‌یابی در مراسم اعتکاف خراسان جنوبی برپا می‌شود
کد خبر: 3587689
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳

45 پایگاه حامی‌یابی در مراسم اعتکاف خراسان جنوبی برپا می‌شود

گروه اجتماعی: مدیرکل کمیته امداد امام(ره) خراسان‌جنوبی گفت: 45 پایگاه حامی‌یابی در مراسم اعتکاف خراسان‌جنوبی برپا می‌شود و در این پایگاه‌ها طرح‌های کمیته امداد از جمله طرح محسنین، شفاء، کوثر و ... اجرا خواهد شد.

رضا سلم‌آبادی، مدیرکل کمیته امداد امام(ره) خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی گفت: 45 پایگاه حامی‌یابی در مراسم اعتکاف خراسان‌جنوبی برپا می‌شود.

وی اظهار کرد: در این پایگاه‌ها طرح‌های کمیته امداد از جمله طرح محسنین، شفاء، کوثر و...اجرا خواهد شد و خیرین می‌توانند در این طرح‌ها شرکت کرده و حمایت مادی و معنوی خود را از ایتام و خانواده‌های نیازمند و محروم اعلام کنند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی بیان کرد: در اعتکاف سال گذشته 31 پایگاه در مساجد و مکان‌های برپایی اعتکاف داشتیم و در آن ایام 91 حامی از 122 یتیم و خانواده محروم و نیازمند اعلام حمایت کردند.

سلم‌آبادی با اشاره به اینکه 3 هزار و 459 یتیم تحت پوشش کمیته امداد خراسان‌جنوبی هستند، افزود: از این تعداد 2 هزار  و 338 یتیم تحت پوشش زیر 18 سال هستند  که تحت حمایت 18 هزار و 927 حامی قرار دارند.

وی یادآور شد: همچنین 3 هزار و 542 فرزند تحت پوشش طرح محسنین مورد حمایت 3 هزار و 947 حامی هستند.
captcha