پیشرفت 30 درصدی ساخت سالن اجتماعات فرهنگی چرام
کد خبر: 3623949
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰

پیشرفت 30 درصدی ساخت سالن اجتماعات فرهنگی چرام

گروه اجتماعی: کارشناس مالی اداره تبلیغات اسلامی چرام گفت: ساخت سالن اجتماعات فرهنگی این شهرستان تاکنون 30 درصد پیشرفت دارد و تا پایان امسال کار ساخت آن به اتمام می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، علی دایی، کارشناس مالی اداره تبلیغات اسلامی چرام روز گذشته، 6 مردادماه در حاشیه بازدید از ساخت سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی چرام، اظهار کرد: این شهرستان از ظرفیت بسیار بالایی در حوزه فرهنگی و دینی برخوردار است که باید زیر ساخت‌های لازم برای شکوفاسازی و معرفی استعدادهای فرهنگی در این شهرستان فراهم شود.
وی در ادامه افزود: ساخت و ایجاد این سالن اجتماعات حرکت ارزنده‌ای برای ارتقای فضای فرهنگی و در نهایت افزایش فعالیت‌های دینی و فرهنگی در چرام است.
کارشناس مالی اداره تبلیغات اسلامی چرام خاطرنشان کرد: کمبود زیرساخت‌های فرهنگی به‌خصوص سالن اجتماعات در این شهرستان سبب شده بود تا فضای کافی آموزش مسائل دینی و قرآنی فراهم نشود اما با ساخت این سالن بستر کافی و لازم برای توسعه فعالیت‌های دینی و مذهبی در چرام فراهم می‌شود.
دایی در پایان تصریح کرد:ساخت این سالن تاکنون 30 درصد پیشرفت دارد و تا پایان امسال کار ساخت آن به اتمام می‌رسد و با بهره‌برداری از آن هیئت‌های مذهبی، کانون مداحان و روحانیون مستقر و هجرت می‌توانند گرد همایی‌های خود را در این مکان برگزار کنند.
captcha