ارسال 100 اثر به دبیرخانه جشنواره استانی شعر «آتش به اختیار»
کد خبر: 3643255
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷

ارسال 100 اثر به دبیرخانه جشنواره استانی شعر «آتش به اختیار»

گروه فرهنگی: بافراخوان نخستین جشنواره استانی شعر «آتش به اختیار» بیش‌ از 100 اثر از آثار هنری شعرای فرهیخته استان لرستان به دبیرخانه این جشنواره واقع در پلدختر ارسال‌ شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، با هدف شناسایی استعداد‌های درخشان در هنر شعر و شاعری استان، ارتقا بخشیدن به شعر متعهد در فضای رقابتی سالم، تأکید بر هنر شاعری بر اساس فرمایشات مؤکد مقام معظم رهبری، رشد و ارتقای توانمندی شاعران و ارائه الگو‌های برتر نخستین جشنواره سراسری شعر «آتش به اختیار» طی روزهای 26 و 27 شهریورماه جاری به میزبانی پلدختر برگزار شد.
غلامرضا محمودی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پلدختر در رابطه با این جشنواره استانی شعر آتش به اختیار گفت: اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان جشنواره استانی شعر آتش به اختیار روز دوشنبه، 27 شهریور در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پلدختر برگزار می‌شود.
وی افزود: در فراخوان این جشنواره بیش‌ از 100 اثر از آثار هنری شعرای فرهیخته استان لرستان به دبیرخانه این جشنواره ارسال‌ شده است.
وی با اشاره به اینکه جشنواره شعر آتش به اختیار با همکاری سپاه ناحیه پلدختر و ارشاد اسلامی برگزار شده است، بیان کرد: پس از بررسی و دو مرحله داوری تعداد 6 اثر به‌عنوان آثار برگزیده  توسط هیئت ‌داوران جشنواره  انتخاب شدند.
یادآور می‏شود، سید ابراهیم موسوی از الیگودرز، بهروز پیری از کوهدشت، سامره حبیبی از خرم‌آباد، حسین آزادبخت از کوهدشت، جمشید حاتم‌زاده از دلفان و مجید مرادی از خرم‌آباد برگزیدگان دو بخش کلاسیک و سپید جشنواره استانی «آتش به اختیار» بودند.
captcha