طناب دار؛ سهم علی اصغر از بی‌مهری پدر/ طلوع دوباره زندگی این جوان به دستان پر مهر خیران
کد خبر: 3652219
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳

طناب دار؛ سهم علی اصغر از بی‌مهری پدر/ طلوع دوباره زندگی این جوان به دستان پر مهر خیران

گروه اجتماعی: علی اصغر جوانی 28 ساله که به دلیل بی‌مهری و عدم حمایت از سوی پدرش، مرتکب قتل در یک نزاع شده، اکنون چشم انتظار کمک دستان پر مهر خیران است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، پدری که خانواده خود را رها کرده و مادر با کارگری در زمین‌های کشاورزی روستائیان زندگی خود و فرزندانش را به سختی اداره می‌کند، علی اصغر همراه با دو برادر دیگرش با وجود حیات پدر از حمایت و مهرش بی‌بهره‌اند.
البته سهم علی اصغر نیز از این بی‌مهری پدر فقط تحمل سختی و کار در کودکی نیست و اینکه پس از گذشت 10 سال تحمل رنج زندان، زندگی این جوان در حال غروب است و چشمان کم فروغ مادرش نظاره‌گر نگاه پر مهر خیران که زندگی دوباره به فرزندش ببخشند.
محمدعباسی، از خویشان پدری علی اصغر در گفت‌و‌گو با ایکنا گفت: وقتی علی اصغر در سن 18 سالگی با دختر عمه خود ازدواج کرد، پدرش حتی برای مراسم عقد وی حاضر نشد و پس از شش ماه از این ماجرا علی اصغر برای ابراز گله‌مندی از عدم حضور پدرش به منزل وی رفته و در این بین اختلاف بالا می‌گیرد.
وی ادامه داد: پدر منزل را ترک کرده و دخالت‌های همسر دوم پدر باعث شدت یافتن درگیری و برخورد فیزیکی شدید می‌شود که در این بین عذار سهل آبادی، در پی جراحت وارده پس از یک هفته در بیمارستان فوت می‌کند.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه از اخلاق و رفتار علی اصغر آگاه بودم که اهل نماز بود و در جلسات قرآن دوره‌ای نیز شرکت می‌کرد، وقتی این ماجرا را شنیدم تعجب کردم ولی به هر حال این اتفاق ناخواسته بود.
عباسی افزود: پدر علی اصغر که اکنون با همسر سوم خود زندگی را می‌گذراند حتی فرزندان همسر دوم خود را رها کرده و مادر علی اصغر نیز از آنان نگهداری می‌کند.
وی اظهار کرد: اینک پس از 10 سال حبس دو برادر علی اصغر رضایت به آزادی وی داده‌اند، اما خواهر ناتنی علی اصغر و دختر مقتول از همسر سابقش مشروط به پرداخت 105 میلیون تومان دیه از شکایت خود می‌گذرند.
وی گفت: علی اصغر از اینکه در یک لحظه کنترل خود را از دست داده و در نزاع نامادری خود را کشته، پشیمان و نادم است، اما تاکنون 46 میلیون تومان از این مبلغ از سوی خیران تأمین شده و با توجه به ضعف مالی خانواده علی اصغر برای تأمین باقی مانده نیز نیاز به کمک خیران هستیم.
یادآور می‌شود، شماره حساب علی اصغر رستمی نیز مورد تأیید دادگستری و پلیس فتا مشهد قرار گرفته و مدارک آن توسط خبرگزاری ایکنا مشاهده شده است، لذا خیران که تمایل به حضور در این عمل خیر برای نجات این جوان را دارند، می‌توانند مبلغ مورد نظر خود را به شماره حساب 222210140 بانک رفاه کارگران به نام علی اصغر رستمی واریز کنند تا در اولین فرصت به حساب دادگستری واریز شود.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۷:۳۳
0
0
اجرتون باسیدشهدا
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۷:۵۵
0
0
اجرتون باسیدشهدا
captcha