پروپاگاندای ترامپ با واکنش عالمانه و وحدت آفرین مردم و مسئولین به فرصتی تاریخی بدل شد
کد خبر: 3652752
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷
جهرمی در اینستاگرامش منتشر کرد؛

پروپاگاندای ترامپ با واکنش عالمانه و وحدت آفرین مردم و مسئولین به فرصتی تاریخی بدل شد

گروه شبکه‌ اجتماعی: وزیر ارتباطات با درج پیامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، اظهار کرد: این از برکات توسعه فضای مجازی است که پروپاگاندای ترامپ با واکنش عالمانه و وحدت آفرین مردم و مسئولین تبدیل به فرصتی تاریخی برای ایران و انزوای بی‌سابقه آمریکا شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قران(ایکنا)، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در شبکه اجتماعی اینستاگرام، به نقش فضای مجازی در انزوای تاریخی آمریکا تأکید کرد.

وزیر ارتباطات در این پیام بیان کرده است: این از برکات توسعه فضای مجازی است که پروپاگاندای ترامپ با واکنش عالمانه و وحدت آفرین مردم و مسئولین تبدیل به فرصتی تاریخی برای ایران و انزوای بی‌سابقه آمریکا شد.


به گزارش ایکنا وی همچنین در پست دیگری که روز گذشته منتشر کرده بود نسبت به سخنان دونالد ترامپ واکنش نشان داد و با درج هشتگ خلیج _تاریخی _فارس نوشت: ما یک جامعه هستیم؛ ما ایران هستیم.

وزیر ارتباطات در این پست با بیان اینکه نتیجه همفکری با نتانیاهو، چیزی جز سخنان رئیس جمهور آمریکا نیست تاکید کرد: وی آنقدر غرق این همفکری شده بود که تاریخ کهن خلیج _فارس را از یاد برد.

به گزارش ایکنا، اظهارات خصمانه و ایران‌ستیزانه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و خطاب کردن نام خلیج فارس با عنوانی غیرواقعی‌، واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی را به دنبال داشته و در این راستا کمپین حمایت از «خلیج همیشگی فارس» با هشتگ خلیج _تاریخی _فارس توسط کاربران ایرانی تشکیل شده است.
captcha