قاریان این هفته کرسی‌های تلاوت شورای عالی قرآن مشخص شدند
کد خبر: 3654857
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷

قاریان این هفته کرسی‌های تلاوت شورای عالی قرآن مشخص شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی: کرسی‌های تلاوت اذانگاهی شورای عالی قرآن با حضور قاریان ممتاز و بین‌المللی کشورمان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی قرآن کرسی‌های تلاوت اذانگاهی این هفته شورای عالی قرآن با حضور قاسم رضیعی، محمد موحدیان ‌عطار و مجتبی محمدبیگی برگزار می‌شود.
براساس این گزارش، دوشنبه 1 آبان ماه 96، قاسم رضیعی در دویست و شصت و یکمین کرسی تلاوت اذانگاهی ظهر شورای عالی قرآن در مجتمع امام خمینی(ره)، حسینیه الزهرا(س) به تلاوت سوره مبارکه معارج خواهد پرداخت.
در هفتاد و پنجمین کرسی تلاوت اذانگاهی موعد مغرب، پنجشنبه 4 آبان ماه 96 در مسجد جامع لویزان، محمد موحدیان عطار سوره مبارکه آل عمران، آیات 189 تا آخر را تلاوت می‌کند.
همچنین، یکشنبه 16 مهر ماه 96، مجتبی محمدبیگی در دهمین کرسی تلاوت موعد ظهر که با همکاری خبرگزاری تسنیم در سالن اجتماعات باشگاه خبرنگاران پویا به نشانی خیابان جمالزاده شمالی، بالاتر از بلوار کشاورز، کوچه شیرزاد پلاک 12 برگزار خواهد شد، به تلاوت سوره مبارکه حاقه، آیات 9 تا آخر و سوره مبارکه توحید، خواهد پرداخت. فیلم کامل این تلاوت نیز از سایت خبرگزاری تسنیم قابل مشاهده و دریافت است.
یادآور می‌شود، شورای عالی قرآن در حال حاضر به صورت هفتگی روزهای دوشنبه در حسینیه الزهرا(س) در مجتمع امام خمینی(ره)، پنجشنبه‌ها در مسجد جامع لویزان و یک هفته در میان روزهای یکشنبه در محل خبرگزاری تسنیم و همچنین به صورت ماهانه در مراکز استان‌های کشور کرسی‌های تلاوت اذانگاهی برگزار می‌نماید.
در این بین همه کرسی‌های تلاوت اذانگاهی، به ‌غیر از کرسی تلاوت خبرگزاری تسنیم به صورت زنده از شبکه رادیویی قرآن پخش می‌شود.

captcha