مسابقه فرازخوانی «گلستان» با انتخاب 6 آیه از قرآن
کد خبر: 3673733
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰

مسابقه فرازخوانی «گلستان» با انتخاب 6 آیه از قرآن

گروه شبکه اجتماعی: شش آیه از قرآن کریم به عنوان آیات منتخب این دوره از مسابقات فرازخوانی برنامه تلویزیونی گلستان، انتخاب شد.

مسابقه فرازخوانی «گلستان» با 6 آیه از قرآن

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) در پی استقبال فعالان قرآنی در عرصه مجازی از طرح مسابقه فراز‌خوانی برنامه تلویزیونی گلستان، تعداد شش آیه به عنوان فرازهای منتخب این دوره از مسابقه تعیین شد.
آیه 21 سوره مبارکه احزاب، آیه 15 سوره مبارکه فاطر، آیه 9 سوره مبارکه صف، آیه 6 سوره مبارکه حدید، آیه 36 سوره مبارکه یاسین و آیه 123 سوره مبارکه آل‌عمران، آیات منتخب مسابقه فرازخوانی برنامه گلستان مشخص شدند.
از قاریان جوان و علاقه‌مند برای شرکت در این طرح دعوت می‌شود، فایل تصویری قرائت خودشان از این آیه را به ادمین کانال تلگرامی برنامه گلستان به نام کاربری mh94majd@ و یا mobin14@ در شبکه اجتماعی تلگرام ارسال نمایند.
لازم به ذکر است در ارسال فایل تصویری موارد زیر رعایت شود: ضمن معرفی خود و شهر خود، آیه را در یک نفس قرائت نمایند؛ مکان مناسبی را برای قرائت انتخاب کنید؛ فاقد تبلیغات و دارای نور مناسب همراه با شفافیت صدا باشد؛ فقط آیه مربوطه قرائت شود؛ نیازی به استعاذه، بسمله و تصدیق نیست.
یادآور می‌شود که برنامه تلویزیونی گلستان، با اجرای عباس سلیمی، پیشکسوت قرآنی، روزهای یکشنبه به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.

captcha