رقابت 360 بسیجی در مسابقات قرآن بسیج استان بوشهر
کد خبر: 3673779
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰

رقابت 360 بسیجی در مسابقات قرآن بسیج استان بوشهر

گروه مسابقات: مرحله استانی مسابقات قرآن بسیج استان بوشهر طی روزهای 30 آذر و یکم دی‌ماه در دو بخش بانوان و آقایان و با حضور 360 شرکت کننده برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مرحله استانی بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن بسیج در استان بوشهر طی روزهای آینده در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود.
بر همین اساس رقابت‌های بخش بانوان این مسابقات روز 30 آذرماه در دو گروه زیر 16 سال و بالای 16 سال در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ 10، 20 و کل قرآن کریم، آزمون ترجمه قرآن کریم و حفظ موضوعی قرآن کریم برگزار می‌شود.
همچنین در بخش آقایان نیز در گروه زیر 16 سال شاهد برگزاری مسابقات در رشته‌های قرائت تقلیدی، اذان تقلیدی، ترتیل، تواشیح و همخوانی قرآن کریم خواهیم بود. همچنین در گروه بالای 16 سال نیز رقابت در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء، حفظ کل قرآن کریم، آزمون کتبی ترجمه قرآن کریم و حفظ موضوعی قرآن کریم از کتاب واژه‌های آسمانی برگزار می‌شود.
در این مرحله از مسابقات که در حسینیه ثارالله(ع) سپاه استان بوشهر برگزار می‌شود 360 نفر در هر دو بخش حضور دارند. از این تعداد 12 نفر برای حضور در مرحله کشوری که بهمن‌ماه امسال برگزار می‌شود، انتخاب می‌شوند.
یادآور می‌شود، مرحله مقدماتی این مسابقات در هفته بسیج برگزار شد که حدود 800 نفر در این مرحله حضور داشتند.

captcha