تحریف دفاع مقدس به مثابه زیر سوال بردن رهبری و امام راحل است
کد خبر: 3673786
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
سردار رضایی:

تحریف دفاع مقدس به مثابه زیر سوال بردن رهبری و امام راحل است

گروه جهاد و حماسه: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: از آنجا که 80 درصد دوران رهبری امام راحل در زمان جنگ بود بنابراین سیاه‌نمایی و تحریف آن برابر با زیر سوال بردن امام راحل است.

تحریف دفاع مقدس به مثابه زیر سوال بردن رهبری و امام راحل است

 به گزارش خبرگزاری بین‌ المللی قرآن(ایکنا)، همایش راویان دفاع مقدس پیش از ظهر امروز با حضور سردار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در سالن مرحوم حبیبی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات برگزار شد.

سردار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به این موضوع که جهاد مقدس از دفاع مقدس آغاز شد گفت: جهاد مقدس از دفاع مقدس آغاز شد اما با پایان آن تمام نشد چرا که دفاع مقدس یک انقلاب، یک نهضتی عظیم و یک تحول عظیم بود بنابراین پیام این انقلاب و نهضت بسیار مهم است همان طور که اسلام با رحلت پیامبر اعظم(ص) و عاشورا با شهادت امام حسین(ع) به پایان نرسید.

سردار رضایی افزود: شما راویان دفاع مقدس پیام رسانان این نهضت باشید و زمانی که این پیام را منتقل می‌کنید روح شهدا از شما راضی و خشنود می‌شود.

وی افزود: شما فلسفه مجاهدت و شجاعت را در تاریخ استمرار می‌بخشید انقلاب 22 بهمن انقلابی علیه استبداد و دفاع مقدس انقلابی علیه اشغالگری بود.

رضایی یاد آور شد: امام(ره) 10 سال رهبری کرد که از این 10 سال هشت سال آن در جنگ بود یعنی 80 درصد رهبری امام خمینی(ره) در جنگ بود و انقلاب اسلامی در 10 سال تثبیت شد و 80 درصد تثبیت انقلاب در دفاع مقدس بود یعنی از هر 10 روز رهبری امام (ره) هشت روزش در جنگ بود بنابراین اگر جنگ را سیاه‌نمایی، منحرف و یا تحریف کنند یعنی 80 درصد دوران رهبری امام را زیر سوال برده‌اند به همین دلیل است که روی جنگ تبلیغ بسیار می‌شود.

سردار رضایی اظهار کرد: کار شما راویان دفاع مقدس بسیار ارزشمند و مهم است و این موضوع را جدی بگیرد که جهاد زینبی پس از جهاد حسینی بزرگ است محتوا را بیشتر و شیوه‌های تاثیرگذاری را افزایش دهید.

دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام با طرح این پرسش مبنی بر اینکه چرا جنگ انقلاب است، گفت: در سال اول جنگ، مدیریت و فرماندهی مقاومت‌ها در برابر دشمن، از سوی دولت بود و سپاه و بسیج در نقاطی که خالی از نیرو بود، همکاری می‌کردند. آنها با کمترین امکانات جنگیدند. از سال دوم جنگ همه چیز تغییر کرد و پیروزی‌‌ها یکی پس از دیگر رخ می‌داد. همین تحول نقطه‌ای برای دشمن است که آن را سیاه‌نمایی می‌کنند و آن را نادیده می‌گیرند.

وی بیان کرد: عملیات ثامن‌الائمه، آغاز تحول در سال دوم جنگ بود و ظرف مدت زمانی 9ماه بسیاری از مناطق آزاد شد. همچنین 80 درصد عمرامام(ره) را زیرسؤال می‌برند و این به معنای تیرخلاص به انقلاب است.

سرداررضایی اظهار کرد: جنگ روانی تمام عیار علیه دفاع مقدس در جریان است و ایمان، فکر و خلاقیت و نوآوری و برادری رمز تحولات در دفاع مقدس بود.

وی بیان کرد: بسیاری این مسأله را مطرح کردند که میان من و احمد متوسلیان اختلاف وجود داشت درحالی که این دعوا و اختلاف‌ها برادری بود و نباید اینچنین مطرح کرد.

در پایان سردار رضایی، به پرسش‌های راویان پاسخ داد و در پایان پیشنهاد کرد تا کتابچه‌ای از بیشترین پرسش‌هایی که مطرح است، منتشر شود تا پاسخ آنها را از فرماندهان دریافت کنیم.

 

captcha