رونمایی از جامع‌ترین نرم افزار موبایلی نماز در ایکنا
کد خبر: 3673790
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲

رونمایی از جامع‌ترین نرم افزار موبایلی نماز در ایکنا

گروه جامعه: نرم افزار موبایلی «نماز نیوز» و مجموعه داستانک‌های نماز با حضور نمایندگانی از ستاد اقامه نماز کشور در خبرگزاری ایکنا رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) امروز، 27 آذرماه، مراسم رونمایی از یکی از اپلیکیشن‌های جدید ستاد اقامه نماز در ایکنا برگزار شد؛ مسعود دریس، مسئول روابط عمومی و امور استان‌های ستاد اقامه نماز کشور در نشست رونمایی از جدیدترین آثار نماز در فضای مجازی گفت: ما بر حسب آیه «فلینظرالانسانُ اِلی طَعامِه»(عبس/24) خود را موظف می‌دانیم نسبت به خوراک فکری خود و فرزندانمان در فضای مجازی دغدغه داشته باشیم و در مسیر تولید محتوا قدم برداریم.

دریس با اشاره به برگزاری بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز با محوریت «نماز و فضای مجازی» گفت: دغدغه مقام معظم رهبری در بحث فضای مجازی باعث شد این اجلاس، امسال با محوریت فضای مجازی برگزار شود و ما نیز به عنوان یک سیاست‌گذار در بحث اقامه نماز موظف هستیم بیش از پیش در این زمینه فعالیت کنیم.

دریس با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در فضای مجازی گفت: از آن جایی که یکی از راهکارهای بسیار جذاب در تبلیغ نماز، عکس و عکاسی است با راه اندازی نرم افزار موبایلی نمازگرام که می‌توان گفت محیطی شبیه به اینستاگرام دارد، تصاویر نماز در دانشگاه‌ها، مدارس، مساجد و ... پوشش داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ربات صلوة و کانال «قرار17 » نیز از اتفاقات خوب ما در فضای مجازی می‌باشد که تولید محتوای غنی و پرتعداد داشته است.

دریس با بیان اینکه از این طریق تاکنون بیش از پنج هزار محتوای نمازی در فضای مجازی تولید شده است، گفت: بیش از 400 مبلغ نمازی در فضای مجازی بدون هیچ ارتباط تشکیلاتی خاصی، تولیدات ما را نشر می‌دادند که ما از ابتدای امسال توانستیم با همه این عزیزان ارتباط منسجم برقرار کنیم و با آن‌ها به عنوان خبرنگاران افتخاری نماز همکاری کنیم.

وی درخواست کرد: نیاز داریم تا خبرگزاری ایکنا در زمینه آموزش مجازی این افراد به ما کمک کند تا مجموعه فعلی خبرنگاران افتخاری نماز، منسجم‌تر و باکیفیت‌تر عمل کند.

در پایان این نشست از جامع‌ترین نرم افزار موبایلی کشور در حوزه نماز با عنوان اپلیکشین «نماز نیوز» و مجموعه داستانک‌های نماز رونمایی شد.

گزارش تصویری این نشست را اینجا ببینید.

captcha