نمایشگاه قرآن و نماز در سردشت برگزار شد
کد خبر: 3673830
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
به مناسبت هفته قرآن، عترت و نماز:

نمایشگاه قرآن و نماز در سردشت برگزار شد

گروه مذهبی: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سردشت از برپایی نمایشگاه قرآن و نماز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی امروز 27 آذر، رحمان شمسی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سردشت در آیین افتتاح نمایشگاه قرآن و نماز این شهرستان گفت: این نمایشگاه به مناسبت هفته قرآن و با توجه به غربت قرآن در عصر حاضر ارتباط بیشتر خیرین و فعالان و در نهایت، تسهیل آموزش و فهم قرآنی با راهکارها و طرح های خلاقانه برگزار شد.


وی افزود: آشنایی جوانان و نوجوان با قرآن و معارف و تبلیغ، ترویج و تجدید میثاق با کتاب آسمانی، پیوند و هم افزایی بیشتر ادارات و دستگاه های مرتبط با فعالیت های قرآنی، برقراری ارتباط بین فعالیت های قرآنی و هنر و هنرمندان و نیز شاداب سازی چنین برنامه هایی، از اهداف مهم برپایی نمایشگاه در این هفته هستند.


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سردشت اظهار کرد: در این نمایشگاه سه هزار عنوان کتاب با موضوعات مختلف مذهبی، اخلاقی، احکام، کودکان و نوجوانان و مسائل روز، 800 بروشور چاپ شده از احادیث نبی مکرم اسلام (ص)، 300 سی دی و برنامه نرم افزاری با بیش از 20موضوع عرضه می شود.


وی تصریح کرد: در این نمایشگاه 40 پوستر با موضوع آشتی با خدا و نگین خلقت به دید علاقمندان گذاشته شده و همچنین اکران 5 فیلم، برگزاری جنگ شادی و مسابقات قرآنی از دیگر برنامه های این نمایشگاه هستند.


شمسی بیان کرد: این نمایشگاه در دو نوبت صبح و عصر به مدت ۱۰ روز دایر خواهد بود.

 

captcha