رویکرد وزارت اطلاعات حمایت از سرمایه گذار و ارتقای امنیت اقتصادی است
کد خبر: 3673837
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶

رویکرد وزارت اطلاعات حمایت از سرمایه گذار و ارتقای امنیت اقتصادی است

گروه سیاست و اقتصاد: وزیر اطلاعات با تاکید بر تامین امنیت سرمایه گذاران و اهمیت اقتصاد مقاومتی در جامعه، رویکرد وزارت اطلاعات را حمایت از سرمایه گذاران و ارتقای امنیت اقتصادی در جامعه عنوان کرد.

 به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، حجت الاسلام دکتر سید محمود علوی وزیر اطلاعات روزگذشته در شورای اداری خراسان شمالی با اشاره به هدف خلقت و عبادت بندگان خدا اظهار کرد: وجود امنیت از ویژگی های جامعه مهدوی است.

وی با اشاره به اینکه شرط تحقق آرمان اقتصاد مقاومتی تولید، اشتغال، امنیت و سلامت اقتصادی است، خاطرنشان کرد: باید به جای سرمایه دار از سرمایه گذاران حمایت کنیم.

وی با اشاره به لزوم حمایت از سرمایه گذاران برای ایجاد فرصت های شغلی، گفت: صاحبان سرمایه در صورت وجود امنیت پا به عرصه می گذارند.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه برخوردهای قهر آمیز و خشن در مواجهه با تخلفات اقتصادی موجب فرار سرمایه و عدم ترغیب فعالان اقتصادی در بازار می شود، افزود: برای حل مشکل تولید و اشتغال باید در جهت امنیت سرمایه داری گام برداریم و از راهکارهایی که به سرمایه گذار لطمه می زند، پرهیز کنیم.

حجت الاسلام علوی با تاکید بر مقابله با موانع سرمایه گذاری جامعه تصریح کرد: باید سرمایه داران احساس حرمت کنند چرا که می توانند فرصت های شغلی زیادی برای افراد بیکار جاعه بوجود آورند.

وی اقتصادی را مقاوم دانست که در آن فساد نباشد.

وی با اشاره به وجود نحله ها و جریان های مختلف سیاسی و مذهبی در جامعه افزود: بر اساس آموزه های دینی و قرآن، در نظام اسلامی باید عدالت و امنیت برای همگان فارغ از دین و مذهب فراهم شود.

وزیر اطلاعات گفت: وزارت اطلاعات وحدت و همدلی جامعه را اساس کار خود قرار داده است و با به کار گیری روش های عالمانه از بروز چالش ها و اختلافات جلوگیری می کند.

حجت الاسلام علوی در پایان با اشاره به تلاش ها و زحمات مدیرکل سابق اداره کل اطلاعات خراسان شمالی در طول 6 سال گذشته از وی تکریم و مدیرکل جدید را با اهدای حکم معرفی و منصوب کرد.

captcha