جذب قرآن‌آموز با نکات و ابزارهای ناب قرآنی ممکن می‌شود
کد خبر: 3743062
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷

جذب قرآن‌آموز با نکات و ابزارهای ناب قرآنی ممکن می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیر مؤسسه قرآنی نرجس کرمانشاه گفت: در جذب قرآن‌آموزان از ابزارهای بروز با نکات ناب قرآنی باید بهره گرفت.

جذب قرآن‌آموز با نکات و ابزارهای ناب قرآنی ممکن می‌شود

کبری گروسی‌راد، مدیر مؤسسه قرآنی نرجس شهر کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، گفت: یکی از دلایل مهجور بودن قرآن در جامعه کافی نبودن سبک‌های آموزش قرآن است.
وی با بیان اینکه یکی از ابزارهای جذب قرآن‌آموزان استفاده از ابزارهای بروز و بهره‌گیری از نکات ناب قرآنی است، افزود: قرآن کتاب زندگی است و در جامعه‌ای که داعیه‌دار پیروی از اسلام ناب محمدی است قرآن باید به بهترین وجه ممکن ساری و جاری باشد.
مدیر مؤسسه قرآنی نرجس شهر کرمانشاه اظهار کرد: از الزامات عمل به قرآن انس با این کتاب آسمانی و آشنایی با دستورات و معارف عمیق آن است.
گروسی‌راد تصریح کرد: هرچه بتوانیم نکات قرآنی را جذاب و شیوا به مخاطب انتقال دهیم به همان میزان توانسته‌ایم نقش مهم و اثرگذاری را در راستای تحول فرهنگی ایفا کنیم.
وی گفت: اهداف قرآن والاترین اهداف و ویژگی‌های آن برجسته‌ترین ویژگی‌ها است.
مدیر مؤسسه قرآنی نرجس شهر کرمانشاه در پایان گفت: مراکز و مؤسسات زمینه‌ای برای توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی هستند و در این مسیر هرچه بتوانیم در زمینه رشد فکری و معنوی گام برداریم بر فرهنگ جامعه اثرگذار خواهیم بود.
انتهای پیام

captcha