گزارشی از فعالیت جمعیت هلال احمر اردبیل
کد خبر: 3774748
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳

گزارشی از فعالیت جمعیت هلال احمر اردبیل

گروه اجتماعی ـ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: نیرو‌های این جمعیت به ۳۲ فقره حادثه جاده‌ای، ۴ مورد حادثه برف و کولاک، یک فقره حادثه زلزله، یک فقره حادثه سیل و آبگرفتگی، ۲ فقره حادثه کوهستان و یک فقره مراجعه حضوری طی یک ماه گذشته خدمات امدادی ارائه کرده‌اند.

گزارشی از فعالیت جمعیت هلال احمر استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، رامین معبودی، مدیر‌عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل روز گذشته، اول دی‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: تعداد ۱۲۴ نفر در حوادث جاده ای، ۶۵۶ نفر در حوادث برف و کولاک، یک نفر مراجعه‌کننده حضوری، ۱۰ نفر در حوادث سیل و آبگرفتگی و ۸ نفر در حوادث کوهستان دچار حادثه شده بودند که توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان امدادرسانی شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل اظهار کرد: ۶ نفر از حادثه‌دیدگان به صورت سرپایی درمان شده و ۲۵ نفر از حادثه دیدگان به مراکز درمانی منتقل و ۵۷ نفر هم اسکان اضطراری داده شدند.
معبودی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر استان اردبیل برای امدادرسانی به این حوادث ۴۵ تیم عملیاتی به کار گرفته بود، افزود: ۱۶۱ نفر نیروی عملیاتی با به‌کارگیری ۴۱ دستگاه خودروی آمبولانس، ۲۵ دستگاه خودروی ست نجات، ۲ دستگاه خودروی کمک دار سبک، یک دستگاه خودروی کمک‌دار سنگین و یک دستگاه موتور پمپ لجن‌کش به این هموطنان خدمات‌رسانی کردند.
انتهای پیام

captcha