استقرار دارالقرآن عشایر زیلایی در ساختمان اجاره‌ای
کد خبر: 3777575
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲

استقرار دارالقرآن عشایر زیلایی در ساختمان اجاره‌ای

گروه فعالیت‌های قرآنی - مسئول دارالقرآن شهدای عشایر موشمی سفلی زیلایی گفت: آموزش و پرورش تجهیزاتی جهت راه‌اندازی دارالقرآن کمک کرده اما تاکنون هزینه‌ای جهت اجاره بها پرداخت نشده است.

استقرار دارالقرآن عشایر زیلایی در ساختمان استیجاری/ قول مساعد جهت پرداخت اجاره

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، پیروی درج گزارشی با عنوان «غیبت «عدالت آموزشی» در دارالقرآن شهدای عشایر/ از وجود بخاری نفتی تا نیاز مبرم به موکت» که در تاریخ 9 دی‌ماه 97 بر روی این خروجی ارسال شد، برخی مخاطبان با تحریریه تماس گرفتند و رضایی‌نیک، مدیر آموزش و پرورش عشایر را به عنوان کسی که ساختمان متروکه دارالقرآن شهدای عشایر موشمی سفلی زیلایی را راه‌اندازی و قابل استفاده کرده معرفی کردند، در همین رابطه خبرنگار ایکنا با مسئول این دارالقرآن تماس گرفت که توضیحات وی در ادامه آمده است:

امرالله نژندی‌منش،‌ مسئول دارالقرآن شهدای عشایر موشمی سفلی زیلایی در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد،‌ اظهار کرد: این دارالقرآن از هفته آخر شهریورماه در ساختمان شخصی راه‌اندازی شده است.
وی افزود: آموزش و پرورش تجهیزاتی جهت راه‌اندازی دارالقرآن کمک کرده اما تاکنون هزینه‌ای جهت اجاره بها پرداخت نشده است، ضمن اینکه قول‌هایی در این زمینه داده‌اند.
مسئول دارالقرآن شهدای عشایر موشمی سفلی زیلایی اضافه کرد: یک وام 30 میلیونی 18 درصد جهت بهسازی دارالقرآن گرفته‌ام و خودم قسط آن را پرداخت می‌کنم در و پنجره و گچ‌کاری و پول کارگر با هزینه شخصی بوده اما قرارگاه پیشرفت و توسعه آبادانی سپاه فتح استان ایزوگام، یک کامیون ماسه و 30 پاکت سیمان کمک کرده است.

استقرار دارالقرآن عشایر زیلایی در ساختمان استیجاری/ قول مساعد جهت پرداخت اجاره
نژندی‌منش تصریح کرد: زیلایی در زمینه قرآن استعدادهای درخشانی دارد که نیازمند شکوفایی است، از خیرین درخواست داریم که تجهیزاتی را به تنها دارالقرآن این دهستان کمک کنند.
وقتی موضوع را از لطف‌الله تقی‌پور، رئیس دفتر قرآن و عترت آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد جویا شدیم، وی در این خصوص گفت: تعداد زیادی از مدارس سطح استان اجاره‌ای هستند و در یک دوره 3 تا 6 ماهه اجاره آن‌ها پرداخت می‌شود.
وی تصریح کرد: این دارالقرآن تحت پوشش آموزش و پرورش عشایر است و در واقع این نهاد کمک‌های بسیاری کرده است و بنده قضیه اجاره ساختمان را نیز پیگیری می‌کنم که پرداخت شود.
رئیس دفتر قرآن و عترت آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اظهار امیدواری کرد که در کمتر از یکسال دارالقرآن شهدای عشایر زیلایی را در حد یک دارالقرآن شهری از لحاظ امکاناتی تجهیز کند.
بنا بر این گزارش، حال با توجه به گفته‌های افراد مذکور جا دارد که مسئولان امر با ایجاد زیرساخت‌های لازم مشکلات دارالقرآن شهدای عشایر زیلایی و سایر مناطق محروم را برطرف کرده تا قرآن‌آموزان و مربیان آن‌ها با فراغ بال بیشتر پیگیر ترویج مبانی قرآنی باشند.

انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
امر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۲۲:۱۹
0
0
دراین مصاحبه اصلا بحث اجاره ای بودن اشاره نشده فقط از نوع ساختمان را اشاره کرده که شخصی است نه دولتی..زحمات حاج رضایی وآقای تقی پور ومهندس بهرام وحاج رهنما قابل تقدیر هست ...قطعا با همکاری اداره آموزش وپرورش عشایر وشخص حاج تقی پور این کار بزرگ درمنطقه عشایری زیلایی اتفاق افتاده. ازلحاظ اقتصادی سرمایه گذاری درمزدک بهتراززیلایی بود که فکر کنیم اقای نژندی به خاطر اجاره دادن ساختمان اقدام به خرید کرد و20000000میلیون هزینه کرده!!!! ..بیاییم درجهت ترویج مفاهیم قرآنی تشویق کنیم کسانی را که دراین راه قدم گذاشتند....
captcha