استعدادیابی قرآنی در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3777943
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴

استعدادیابی قرآنی در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیر مؤسسه قرآنی سبطین دنا گفت: کشف و شناسایی استعدادهای قرآنی در روستاهای محروم و دورافتاده از برنامه‌های درحال اجرای بنده است.

استعدادیابی قرآنی در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد

محمود آسن، سرداور ملی مسابقات قرآنی در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: مدرسه قرآنی غیرانتفاعی سبطین در بخش پسران در مقطع اول و دوم ابتدایی با 4 نفر مربی در مؤسسه قرآنی سبطین دنا در حال فعالیت است.
وی حفظ قرآن، اخلاق، رفتار و تربیت قرآنی، آموزش سخنرانی و تقویت روحیه اعتماد به نفس را از برنامه‌های اجرایی این مدرسه برشمرد و افزود: جوایزی جهت تقویت اراده دانش‌آموزان اهدا می‌شود.
مدرس رشته علوم قرآنی و تفسیر در دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد کلاس‌های حفظ، نهج‌البلاغه و تفسیر آن در حوزه علمیه سفیران هدایت یاسوج دوشنبه شب‌ها بعد از نماز مغرب و عشاء با شرکت بیش از 20 نفر را از سایر برنامه‌های اجرایی عنوان کرد.
آسن کلاس‌های حفظ پسران مقطع ابتدایی و راهنمایی یکشنبه و سه شنبه‌ها را از دیگر برنامه‌های درحال اجرا در دارالقرآن امام خمینی(ره) یاسوج اعلام کرد.
وی با اشاره به سخن امام خمینی(ره) که قرآن باید در تمام شئون زندگی حاضر باشد، تصریح کرد: قرآن بین آقایان این استان بسیار ضعیف است و چون اینها مردان آینده جامعه اسلامی هستند خطر و فاجعه احساس می‌شود.
مدیرمؤسسه قرآنی سبطین یادآور شد: کشف و شناسایی استعدادهای قرآنی در روستاهای محروم و دورافتاده شهرستان دنا انجام شده و در حال حاضر این فعالیت در شهرستان بویراحمد آغاز شده است و بنا داریم در تمامی مناطق محروم سطح استان قدم برداریم.
آسن با اشاره به اینکه چون در روستاها مشغولیات کمتر است بیشتر جذب مسائل قرآنی می‌شوند، افزود: روستاهایی را بازدید داشته‌ام که حس می‌کنم تاکنون هیچ کار قرآنی برایشان انجام نشده، چراکه لازمه آن، فعالیت مستمر است، ضمن اینکه در برخی از روستاها چون آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق و خودکشی زیاد است، تاثیر قرآن در زندگی و امید به آینده را برایشان تشریح می‌کنم.
انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
setila
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۰:۵۷
0
0
خداحفظشون کنه واقعاایشون بی نظیرهستند ان شاءالله هرجاکه هستندسلامت باشند.
captcha