بازدید رئیس دانشگاه یاسوج از غرفه ایکنا
کد خبر: 3785051
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵

بازدید رئیس دانشگاه یاسوج از غرفه ایکنا

گروه فرهنگی - رئیس دانشگاه یاسوج از غرفه ایکنا در اولین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها بازدید کرد.

بازدید رئیس دانشگاه یاسوج از غرفه ایکنا

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، احمد عریان، رئیس دانشگاه یاسوج در بازدید از غرفه ایکنا در اولین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان، اظهار کرد: در یک سال گذشته دانشگاه یاسوج هیچ دانشجوی خارجی نداشت اما در حال حاضر این دانشگاه جنبه بین‌المللی پیدا کرده و دارای 7 دانشجوی خارجی است.
وی افزود: دانشگاه یاسوج توانسته از حوزه‌های نفت و گاز استان‌های همجوار اعم از فارس، خوزستان و تهران پروژه‌هایی را بگیرد.
رئیس دانشگاه یاسوج اضافه کرد: امسال برای اولین بار 200 نفر از دانشجویان ممتاز دانشگاه یاسوج از یکم بهمن‌ماه به مدت 18 ماه بورسیه شدند و به آن دسته از دانشجویان رتبه اول در هر رشته ماهانه مبلغ 100 هزار تومان به مدت 10 ماه پرداخت می‌شود.
عریان بیان کرد: دانشگاه یاسوج از نظر مقالات علمی دارای وضعیت پژوهشی خوبی نسبت به سال گذشته است.
وی عنوان کرد: در حال حاضر 40 هزار دانشجو در مراکز مختلف آموزشی اعم از دانشگاه یاسوج، علوم پزشکی، فنی و حرفه‌ای، پیام نور، علمی و کاربردی و مراکز غیرانتفاعی سطح استان مشغول به تحصیل هستند.
رئیس دانشگاه یاسوج گفت: اولین مشکل عمده دانشگاه یاسوج جذب نیروی انسانی قوی، متخصص، توانمند و علمی است زیرا نیروی انسانی متخصص و توانمند و به روز می‌تواند دانشگاه را بسازد.
عریان تصریح کرد: حدود 240 نفر عضو هیئت علمی داریم، ما به‌دنبال جذب اعضای هیئت علمی توانمند از دانشگاه‌های برتر و فارغ‌التحصیلان ممتاز از دانشگاه‌های معروف در کشور هستیم.
انتهای پیام

captcha