پیاده‌روی حرم تا حرم در یاسوج
کد خبر: 3788434
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷

پیاده‌روی حرم تا حرم در یاسوج

گروه فرهنگی ـ معاون فرهنگی اوقاف کهگیلویه و بویراحمد پیاده‌روی از حرم امامزاده عبدالله(ع) تا امامزاده مختار(ع) 20 بهمن ماه را از برنامه‌های سالروز شهادت زهرا(س) عنوان کرد.

پیاده‌روی حرم تا حرم در یاسوج

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بوویراحمد، حجت‌الاسلام قاسم مؤمنی‌شاد، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد امروز، 18 بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ۱۶ مبلغ اعزامی از قم جهت گرامیداشت سوگواره یاس نبوی وفجر فاطمی به بقاع شاخص استان و مدارس اعزام می‌شوند.
وی محافل قرآنی در بقاع متبرکه و آشنایی با شخصیت و زندگی حضرت فاطمه الزهرا(س)، بازدید از بقاع متبرکه جهت بررسی نحوه خدمت‌رسانی هیات امنا و خدام به زائران و پیاده روی حرم تا حرم از امام زاده عبدالله(ع) تا امام زاده مختار(ع) شنبه ۲۰ بهمن‌ماه ساعت ۷:۳۰ دقیقه صبح را از برنامه‌های سالروز شهادت فاطمه زهرا(س) اعلام کرد.
معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی سیستم الکترونیک اوقاف خبر داد و تصریح کرد: به منظور شفاف‌سازی جهت هزینه کرد نذورات مردمی و موقوفات و دیگر امورات و فعالیت‌ها در نحوه مدیریت امام‌زادگان به صورت سیستمی این برنامه راه‌اندازی شده است .
حجت‌الاسلام مؤمنی‌شاد یادآور شد: سیستم الکترونیک اوقاف در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب به وسیله پروژکتوردر معرض دید عموم گذاشته شده است تا مردم در این زمینه آشنایی بهتری پیدا کنند.
انتهای پیام

captcha