تشییع شهید گمنام در یاسوج
کد خبر: 3793627
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴

تشییع شهید گمنام در یاسوج

گروه فرهنگی ــ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صدا و سیمای مرکز استان به خاک سپرده می‌شود.

تشییع شهید گمنام در یاسوج

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، امیرعباس آسمند، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز، هفتم اسفندماه در چهارمین نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، اظهار کرد: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان آبان‌ماه امسال در زمینی به مساحت 13 هزار مترمربع در کنارپارک مهرورزی یاسوج کلنگ‌زنی شد.
وی افزود: حدود 150 میلیون تومان برای طراحی این پروژه اختصاص داده شد که مشاور انتخاب و طراحی انجام گرفت. 200 میلیون تومان نیز برای خاک‌برداری اختصاص یافت و شهرداری به‌عنوان دستگاه اجرایی انتخاب شد که انتظار می‌رود با توجه به اینکه پروژه‌های مرکز فرهنگی 28 استان کشور به اتمام رسیده و یا در حال اتمام است شهرداری یاسوج هر چه سریع‌تر کار خاک‌برداری را شروع کند.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد دانشنامه استانی دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های اجرایی برشمرد و عنوان کرد: کار تدوین این دانشنامه از دو سال پیش شروع شده و 273 مدخل در حوزه اشخاص و افراد، جغرافیا و مکان‌ها و فرهنگی و اجتماعی استان شناسایی شده است.
آسمند تصریح کرد: پروژه دانشنامه استانی دفاع مقدس به دانشگاه یاسوج واگذار شده و باید در مدت چهار سال اجرا شود که برای اجرای هر چه سریع‌تر این پروژه نیازمند تأمین اعتبار هستیم.
وی از تدفین و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در محوطه صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و یادآور شد: پیکر مطهر این شهید والامقام به احتمال زیاد 19 اسفندماه امسال همزمان با شهادت امام هادی(ع) تشییع و خاکسپاری می‌شود.
انتهای پیام

captcha