تشریح ویژه‌برنامه‌های حوزه علمیه خواهران کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3795147
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰

تشریح ویژه‌برنامه‌های حوزه علمیه خواهران کهگیلویه و بویراحمد

گروه معارف ــ رئیس مرکز حوزه‌های علمیه خواهران کهگیلویه و بویراحمد ویژه‌برنامه‌های این نهاد را تشریح کرد.

تشریح ویژه‌برنامه‌های حوزه علمیه خواهران کهگیلویه و بویراحمد

حجت‌الاسلام محمدجواد جعفری، رئیس مرکز حوزه‌های علمیه خواهران کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، بخشی از برنامه‌های حوزه علمیه را از ابتدای سال‌ جاری تاکنون تشریح کرد.
وی بازدید مهارتی، پژوهشی و علمی از تمامی مدارس سطح استان، تجلیل از منتخبان مرحله استانی دهمین جشنواره علامه حلی در مدرسه فاطمیه(س) یاسوج و جشن میلا فاطمه زهرا(س) در تمامی مدارس را از برنامه‌های اجرایی صورت گرفته بیان کرد.
رئیس مرکز حوزه‌های علمیه خواهران کهگیلویه و بویراحمد جشن ازدواج آسان 25 زوج جوان در سالن ورزشی شهید پایدار از سوی آستان قدس رضوی و مشارکت کانون خادمیاران رضوی مدرسه فاطمیه‌(س) یاسوج و برگزاری جشن کوثر کودکانه، توزیع بروشور سبک زندگی اسلامی و مقایسه زنان قبل و بعد از انقلاب و برگزاری مسابقه آسمانی را از سایر این برنامه‌ها عنوان کرد.
حجت‌الاسلام جعفری تقدیراز بانیان بیت‌الزهراها(س)، نمایشگاه کتاب فاطمی، برگزاری مسابقات حفظ و مفاهیم، دوره تکمیلی طرح یاوران نماز مدارس استان، جشنواره ریحانه آسمانی، خانه‌های آسمانی، اجرای طرح امین به‌مناسبت میلاد زهرا(س)، محافل انس با قرآن و قرائت حدیث کساء و جلسه توجیهی سپاه با بانوان طلبه در خصوص برگزاری یادواره شهدای ایل بهمئی را از دیگر این ویژه‌برنامه‌ها اعلام کرد.
وی جرم‌شناسی و آسیب‌شناسی اجتماعی و راهکارهای مقابله با آن و برپایی کارگاه طب سنتی در مدارس گچساران، دهدشت و یاسوج را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد.
انتهای پیام

captcha