کمک‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به استان‌های سیل زده
کد خبر: 3801280
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱

کمک‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به استان‌های سیل زده

گروه اقتصاد ــ بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای مسئولیت‌های اجتماعي خود و با هدف کمک‌رساني به مردم آسيب ديده از سيل ضمن استقرار پايگاه کمك‌رسانی در استان‌های گلستان، مازندران، لرستان و ايلام به توزيع مايحتاج ضروری ميان خانوارها اقدام كرد.

کمک‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به استان‌های سیل زده

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، این بانک همگام با سایر هم‌وطنان نوع دوست در سراسر کشور با اهدايی کمك‌های خود از سيل زدگان استان‌های كشور به ويژه شهرستان آق قلا در استان گلستان و شهرستان پلدختر در استان لرستان حمايت نمود.
بانک قرض الحسنه مهر ایران با ایجاد پایگاه های کمک رساني خود در استان هاي مختلف کشور به توزيع اقلام امدادي همچون آب، خوارك كنسروي، نان، پنير، ماكاروني و ... در ميان آسيب ديدگان مبادرت ورزيد.
جمع آوری کمک های نقدی هموطنان در شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۱۴۲۲۳ به نام کمك های مردمي جمعيت هلال احمر و همكاري با اين سازمان مردم نهاد از ديگر اقدامات بانك قرض الحسنه مهر ايران است كه همچنان ادامه دارد.
کارکنان بانک قرض الحسنه مهرایران نیز در اقدامی خود جوش به جمع آوری کمك‌های نقدي به دو صورت مشاركت در طرح همياران مهر و اختصاص بخشی از حقوق و دستمزد خود به آسيب ديدگان از سيل استان‌های كشور اقدام نمودند.
انتهای پیام

captcha