اجرای طرح قرآنی «بینات ۲۲» در بیش از 20 مسجد ملایر
کد خبر: 3810052
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱

اجرای طرح قرآنی «بینات ۲۲» در بیش از 20 مسجد ملایر

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مسئول واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر عنوان کرد: طرح قرآنی «بینات ۲۲» با موضوع تفسیر سوره مبارکه غافر در بیش از 20 مسجد شهرستان ملایر توسط مفسرین و روحانیون در حال اجرا است.

اجرای طرح قرآنی «بینات ۲۲» در بیش از 20 مسجد ملایرایرج یارمحمدی، مسئول واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر، در گفت‌وگو با ایکنا از ‌همدان، اظهار کرد: ماه رمضان فرصت بسیار خوبی است تا کلام وحی درابعاد مختلف به آحاد مردم به ویژه جوانان معرفی و آموخته شود.
وی با بیان اینکه 4 موسسه، 11خانه قرآن شهری، 15 خانه قرآن روستایی و 2جلسه خانگی قرآن ثبت شده در شهرستان وجود دارد، افزود: همزمان با ماه مبارک رمضان، بیش از 200 مراسم جزءخوانی قرآن کریم در مراکز قرآنی شهرستان برگزار خواهد شد.
یارمحمدی ادامه داد: برگزاری محافل انس با قرآن ویژه دهه دوم و سوم ماه مبارک رمضان با حضور قاریان برجسته و ممتاز شهرستانی درسطح مساجد و حسینیه‌ها و برگزاری مسابقات قرآن با همکاری صدا و سیما از دیگر برنامه‌های این مجموعه در این ایام است.
مسئول واحد قرآنی تبلیغات اسلامی ملایر ابراز کرد: اعزام مربی قرآن به ادارات و مراکز دولتی و قرآنی، اعزام قاری قرآن به مساجد و حسینیه‌ها ویژه لیالی قدر و اهدا 93 جلد قرآن به مناطق محروم از دیگر برنامه‌های این ایام است.
وی از اجرای طرح «بینات» با محوریت تفسیر سوره غافر در ماه رمضان خبر داد و گفت: طرح قرآنی «بینات ۲۲» با موضوع تفسیر سوره مبارکه غافر در بیش از 20 مسجد شهرستان ملایر توسط مفسرین و روحانیون در حال اجرا است.
یارمحمدی از اعزام 290 مبلغ به اقصی نقاط شهرستان همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد و ابراز کرد: ازاین تعداد 40 مبلغ اعزامی از قم و مابقی بومی هستند، گفتنی است 50 مبلغ خانم و مابقی آقا هستند.
انتهای پیام

captcha