اعزام ۹۷۰ مبلغ ویژه ماه رمضان به سمنان
کد خبر: 3810269
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳

اعزام ۹۷۰ مبلغ ویژه ماه رمضان به سمنان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه در ماه رمضان به واسطه همزمانی با نیمه خرداد و ارتحال امام خمینی(ره) ۹۷۰ مبلغ به سراسر استان اعزام شدند، اظهار کرد: این مبلغان اقدامات تبلیغی و برنامه‌های مناسبتی ویژه ایام رمضان و ارتحال امام (ره) را انجام می‌دهند.

اعزام ۹۷۰ مبلغ ویژه ماه رمضان به سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام علی شکری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان عصر روز گذشته، 19 اردیبهشت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در ماه رمضان به واسطه همزمانی با نیمه خرداد و ارتحال امام خمینی (ره) 970 مبلغ به سراسر استان اعزام شدند،گفت: این مبلغان اقدامات تبلیغی و برنامه‌های مناسبتی ویژه ایام رمضان و ارتحال امام (ره) را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: از این تعداد ۶۷۲ مبلغ اعزامی سازمان تبلیغات اسلامی به مناسبت ماه رمضان، بومی هستند که ۵۰۴ مبلغ برادر و ۱۶۸ مبلغ خواهر بومی رسالت انجام اعمال و برنامه‌های تبلیغی ماه رمضان را بر عهده دارند.

به گفته شکری؛ 950 مسجد استان سمنان برای ماه مبارک رمضان و میزبانی از روزه داران، غبارروبی و مهیا شدند که  بیش از ۳۰۰ مسجد در شاهرود، ۱۲۰ مسجد در سمنان، ۲۳۰ مسجد دامغان، ۱۰۰ مسجد در گرمسار و آرادان و ۸۰ مسجد در مهدی‌شهر طی این طرح معنوی و به همت مردم غبارروبی شدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان یاداور شد: طرح معنوی غبارروبی مساجد با حضور مردم، امنای مساجد، امامان جماعت و… برگزار شد، که نخستین محور این طرح معنوی تکریم مساجد و مهیا ساختن آن برای حضور روزه‌داران است که در این راستا خوشبختانه حضور پرشور مردم را در این امر معنوی شاهد بودیم از سوی دیگر محور قرار دادن مردم در امورات معنوی نیز در این طرح دنبال می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در طرح اعزام مبلغان ویژه ماه رمضان در سراسر استان سمنان ۱۸ نفر از ائمه جمعه، ۳۲ مبلغ متخصص، ۹۳ مبلغ مستقر و ۳۸ مبلغ طرح هجرت با تبلیغات اسلامی استان سمنان همکاری می‌کنند متذکر شد: بیش از ۹۰۰ مسجد و حسینیه و اماکن مذهبی در سطح استان سمنان میزبان برنامه‌های تبلیغی ویژه ماه رمضان هستند که در این راستا سازمان تبلیغات اسلامی علاوه بر اعزام مبلغ، برنامه‌هایی چون طرح بینات، با قرآن در رمضان، کرسی‌های تلاوت، جز خوانی و ده‌ها برنامه ترویجی و تبلیغی دیگر را در سطح استان سمنان برگزار می‌کند.

انتهای پیام

captcha