تشکیل تمدن نوین اسلامی؛ ماحصل بیانیه گام دوم انقلاب
کد خبر: 3811128
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵

تشکیل تمدن نوین اسلامی؛ ماحصل بیانیه گام دوم انقلاب

گروه سیاست و اقتصاد ــ مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: ماحصل و خلاصه بیانیه گام دوم انقلاب تشکیل تمدن نوین اسلامی و مهدویت است و رسانه‌های استان باید نقش خود را در تبیین و مطالبه‌گری آن عملیاتی کنند.

تشکیل تمدن نوین اسلامی؛ ماحصل بیانیه گام دوم انقلاب

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سیروس حکمتی‌نیک، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد شب گذشته، 22 اردیبهشت‌ماه در ضیافت افطاری خبرنگاران در محل روابط عمومی سپاه فتح، اظهار کرد: قبل از انقلاب همه مقدرات کشور در دست مستشاران آمریکایی بود، اما مقدرات الهی موجب شد تا با نصرت الهی انقلاب به ثمر بنشیند و در همه این چند دهه آمریکایی‌ها را به چالش بکشاند.
وی افزود: پایگاه‌های شایعه‌پراکنی و دروغ‌گویی علیه نظام جمهوری اسلامی به شدت زیاد شده است و همه آن‌ها اعتقادات جوانان را نشانه گرفته‌اند و امروز هم خبرنگاران و هم آنانی که تریبونی در اختیار دارند و اهل قلم و کلام هستند باید حضوری شایسته در عرصه برای حفظ دستاوردهای نظام داشته باشند.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران هژمونی استکبار و آمریکا را به چالش کشاند و دستاوردهای انقلاب اسلامی موجب حیرت دشمنان شده است، ضمن اینکه لازم است اصحاب رسانه نسبت به تببین این دستاوردها در محورهای مختلف اقدام کنند.
حجت‌الاسلام حکمتی‌نیک با اشاره به گام دوم انقلاب اسلامی، بیان کرد: ماحصل گام دوم انقلاب تشکیل تمدن نوین اسلامی و مهدویت است و باید دید رسانه‌ها چه میزان در تبیین این گام مهم فعالیت داشتند.
همچنین، مهدی حیدری، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: ۳۸۰ دقیقه محتوای فیلم محور در قالب برنامه 40 بهار به تبیین دستاوردهای دستگاه‌های مختلف در چهل سالگی انقلاب پرداخت.
وی با بیان اینکه تبیین رشادت‌ها و دلاوری‌های مردم استان در هشت سال دفاع مقدس و چهل ساله انقلاب اسلامی ضروری است، افزود: فرزندان استان دلاوری‌های زیادی در دوران دفاع مقدس داشتند.
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تولید نماهنگ همسنگری با همکاری حوزه هنری استان توسط جواد هادی‌اصل، ابراز کرد: این نماهنگ در جشنواره‌های مختلف موفق به کسب مقام شده و در بین ۱۰۰۰ اثر راهیان نور حائز رتبه برتر شد.
بنابراین گزارش، همچنین، جهانگیر انصاری، جانشین فرماندهی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز بیان کرد: دشمنی که ۱۷۰ پایگاه نظامی‌اش در تیررس موشک‌های انقلاب اسلامی است، اینقدر نابخرد نیست که یک ناو هواپیمابر را در چنگ نیروهای مسلح ما قرار دهد.
وی افزود: دشمن می‌داند که اگر دست از پا خطا کند، امکان جمع‌آوری اجساد نیروها و بقایای ناوش در خلیج فارس وجود نخواهد داشت.
جانشین فرماندهی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: دشمن می‌داند که در زمین و هوا جرئت حمله به ما را ندارند و در دریا نیز می‌دانند که اگر دست از پا خطا کنند، حتی قابل کفن و دفن نخواهند بود.
انصاری با بیان اینکه کسب آگاهی‌های به روز در نظام رسانه‌ای داخلی و بین المللی از وظایف خبرنگاران است، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب می‌فرماید، معتقدم که آزادی قلم و بیان حق مسلم مردم و مطبوعات است و در این نیز تردیدی ندارم و جز اصول مصرحه قانون اساسی است. اگر جامعه مطبوعات آزاد و دارای رشد را از دست بدهد، خیلی چیزهای دیگر را نیز از دست خواهد داد و در حقیقت وجود مطبوعات آزاد، یکی از نشانه‌های رشد یک ملت است؛ چراکه سبب رشد و آزادی مردم یک جامعه می‌شود.
انتهای پیام

captcha