هشتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار ‌شد
کد خبر: 3812944
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۲

هشتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار ‌شد

گروه اجتماعی ـ به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد مرحله مقدماتی مسابقات مناظره دانشجویان ایران با شعار فرصتی برای یادگیری در یاسوج برگزار شد.

هشتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار ‌شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، سید روح‌الله پورمحمدی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد امروز، 29 اردیبهشت‌ماه در حاشیه مناظره دانشجویی در یاسوج، گفت: در مرحله مقدماتی هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در استان کهگیلویه و بویراحمد، 6 تیم منتخب دانشگاه‌های علوم پزشکی، دولتی یاسوج، سما، دانشگاه فنی و حرفه ای و فرهنگیان به نام‌های «عدالت»، «وحدت»،«نگین شیراز»،«آگاهی»،«خرداد» و «همت» به رقابت پرداختند
وی افزود: رقابت اول این مسابقات جذاب مناظره دانشجویی با گزاره «وجود گشت ارشاد موجب امنیت اخلاقی می‌شود» برگزار شد که تیم« نگین شیراز» به عنوان تیم مخالف برنده شد.
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در مسابقه دوم با گزاره «حجاب اجباری متضمن سلامت اخلاقی جامعه است» تیم «وحدت» در جایگاه مخالف برگزیده شد.
پورمحمدی خاطرنشان کرد: مسابقه سوم با عنوان گزاره «ازدواج موقت می‌تواند جلوی انحرافات جنسی را بگیرد» با برتری تیم « آگاهی» پایان یافت .
وی تصریح کرد: مرحله نیمه نهایی و نهایی این مسابقات طی هفته آینده در سالن یکی از دانشگاه‌های استان برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات و حضور در این مسابقات بعنوان تماشاگر می‌توانند با شماره 09175172001 تماس حاصل نمایند.
رئیس مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: شعار مناظره «فرصتی برای یادگیری» است که امسال با هدف ترویج فرهنگ مناظره سالم در بین دانشجویان با شور و شوق خاصی برگزار شد.
انتهای پیام

captcha