نامگذاری حجره‌های حوزه‌های علمیه کهگیلویه و بویراحمد به نام شهدا
کد خبر: 3813038
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳

نامگذاری حجره‌های حوزه‌های علمیه کهگیلویه و بویراحمد به نام شهدا

گروه اجتماعی ــ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، حجره‌های حوزه‌های علمیه این استان به نام شهدای روحانی مزین می‌شود.

نامگذاری حجره‌های حوزه‌های علمیه کهگیلویه و بویراحمد به نام شهدا

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، امیرعباس آسمند، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد، روز گذشته، 29 اردیبهشت‌ماه در دیدار با رئیس حوزه‌های علمیه استان، اظهار کرد: در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای روحانی این استان، سر در حجره‌های حوزه‌های علمیه به نام این شهدای والامقام مزین می‌شود.
وی با بیان اینکه حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها از اولویت‌های اصلی ما در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند، افزود: تدریس 2 واحد درسی «آشنایی با دفاع مقدس» در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه از مهمترین برنامه‌های ما در این زمینه است.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: حوزه علمیه با اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در زمینه برگزاری یادواره‌های شهدا به صورت مشارکتی تعامل و همکاری کنند.
آسمند تصریح کرد: حوزه‌های علمیه استان در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، هر حجره را به اسم یک شهید روحانی مزین کنند.
وی با اشاره به طرح تبلیغی هجرت، عنوان کرد: روحانیون طرح هجرت می‌توانند درجهت انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان و مخاطبین نهایت استفاده را از این طرح انجام دهند.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برنامه‌ریزی در جهت برپایی همایش نهضت خاطره‌گویی توسط فرماندهان دوران دفاع مقدس در حوزه‌های علمیه استان یک ضرورت است.
همچنین،‌ حجت‌الاسلام سیدعبدل‌مؤمن موسوی، رئیس حوزه‌های علمیه کهگیلویه و بویراحمد نیز یادآور شد: با توجه به این سخن مقام معظم رهبری که فرمودند: «امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست»، آماده هرگونه همکاری در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستیم.
انتهای پیام

captcha