چتر حمایتی ۳۸۵ حامی بر سر ایتام کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3815787
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹

چتر حمایتی ۳۸۵ حامی بر سر ایتام کهگیلویه و بویراحمد

گروه اجتماعی ـ مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۸۵ حامی نیکوکار از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال تاکنون برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین این نهاد جذب‌شده‌اند.

چتر حمایتی ۳۸۵ حامی بر سر ایتام کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، هشتم خردادماه با اشاره به طرح اکرام ایتام به‌عنوان یکی از برنامه‌های اساسی این نهاد در زمینه توسعه و جلب مشارکت‌های مردمی، اظهار کرد: 385 حامی نیکوکار در ماه مبارک رمضان امسال حمایت معنوی 473 نفر از ایتام و فرزندان محسنین این نهاد را برعهده‌گرفته گرفتند.
وی با اشاره به استقرار 18 پایگاه حامی یابی در استان، افزود: پایگاه‌های جذب حامیان ایتام هم‌اکنون در ادارات کمیته امداد سراسر استان دایر شده است و خیران برای حمایت از ایتام می‌توانند به این مراکز مراجعه کنند.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: هم‌اکنون 11 هزار و 225 یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد قرار دارند که 6818 حامی حقیقی و حقوقی 5126 نفر از آن‌ها را حمایت می‌کنند.
مبشری با اشاره به اینکه فرزندان محسنین کودکانی هستند که پدر و مادر آن‌ها از یکدیگر جداشده و یا پدرشان در قید حیات بوده اما به دلیل بیماری یا زمین‌گیر بودن قادر به تأمین معاش خانواده نیست، تأکید کرد: با توجه به حجم نیازمندی‌های جامعه هدف این نهاد، نیازمند حمایت خیران و نیکوکاران در امر خدمت‌رسانی به محرومان هستیم و از خیران دعوت می‌کنیم تا از فرصت ارزشمند ماه مبارک رمضان استفاده کرده و نیازمندان این نهاد را دریابند.
وی در خصوص راه‌های مشارکت خیران در برنامه‌های این نهاد و کمک به نیازمندان، گفت: علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری وابسته به این نهاد، مراجعه به سایت امداد emdad.ir، mohsenin.ir ، شماره‌حساب وجوه امانی کمیته امداد به شماره 0111585352001 بانک ملی، شماره تلفن3000333374 و سامانه # 074*8877* از مهم‌ترین راه‌های کمک به نیازمندان این نهاد است.
انتهای پیام

captcha