کمک به احیای صحیفه سجادیه با ۱۱زبان زنده دنیا
کد خبر: 3818050
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۴
معاون تبلیغ حوزه خبر داد:

کمک به احیای صحیفه سجادیه با ۱۱زبان زنده دنیا

گروه حوزه‌های علمیه ــ معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه قم گفت: از ظرفیت ۱۲۰مبلغ فضای مجازی که با ۱۱زبان زنده دنیا کار می‌کنند، برای کمک به احیای صحیفه مساعدت و همراهی خواهیم کرد.

کمک به احیای صحیفه سجادیه با ۱۱زبان زنده دنیابه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی کنگره امام سجاد(ع)، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن نبوی، معاون تبلیغ حووزه امروز 19خرداد در دیدار برگزارکنندگان کنگره بین‌المللی امام سجاد(علیه السلام) و مسئولان مرکز تخصصی صحیفه سجادیه و موسسه فرهنگی اندیشه‌های اسلامی سجادیه گفت: کنگره امام سجاد علیه السلام کار بسیار ارزشمندی است و ما در حوزه طرحی بنام ثقلین داریم که به قرآن، حدیث و صحیفه سجادیه می‌پردازد. 
معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه قم افزود: در کل کشور بیش از ۳۳۰۰روحانی و مبلغ طرح هجرت داریم که اگر چگونگی ترویج صحیفه به آنها آموزش داده شود در مساجد و محل تبلیغ خود به صحیفه سجادیه خواهند پرداخت. 
وی ادامه داد: بیش از ۲۶۵۰مدرسه امین داریم که مخاطب آن‌ها کودک و نوجوان است که از این ظرفیت نیز می‌توان در راستای ترویج معارف امام سجاد علیه السلام گام‌های اثرگذاری برداشت.
معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه قم همچنین طرح بینات را گروه دیگری از زیر مجموعه این معاونت نام برد که ۱۷۰۰نفر نیروی فعال فرهنگی در سطح کشور تحت اشراف این گروه فعالیت دارند و در اشاعه صحیفه سجادیه کمک خواهند کرد. 
وی احیای فرهنگ امام سجاد علیه السلام راهمان فرهنگ ناب دین دانست و اظهار کرد: از ظرفیت ۱۲۰مبلغ فضای مجازی که با ۱۱زبان دنیا کار می‌کنند برای کمک به احیای صحیفه مساعدت و همراهی خواهیم کرد.
انتهای پیام
captcha