راه‌اندازی مرکز نوآوری پارک کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3818707
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۶

راه‌اندازی مرکز نوآوری پارک کهگیلویه و بویراحمد

گروه اجتماعی ــ رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد از توسعه و بهسازی زیرساخت‌های فناورانه در استان خبر داد.

راه‌اندازی مرکز نوآوری پارک کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدشمس‌الدین هاشمی، رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته،‌ 21 خردادماه در جمع خبرنگاران با اشاره به نشست مشترک معاون علمی و فناوری رییس جمهور با استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و رئیس پارک استان، گفت: در این جلسه که در راستای اجرایی شدن مصوبات سفر سوم سورنا ستاری به استان صورت گرفت، بر تأمین اعتبارات لازم جهت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناورمستقر در پارک استان تأکید شد.
وی افزود: اختصاص اعتبار جهت تجهیز کامل سوله‌های در اختیار پارک از دیگر مصوبات این نشست بود.
رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد با بیان این مطلب که به‌زودی مرکز نوآوری و شکوفایی پارک استان راه‌اندازی خواهد شد، بیان کرد: جهت افزایش سطح فعالیت‌های فناورانه و ایجاد مرکز نوآوری، مقرر شد سوله استانداری واقع در بلوار شرف‌آباد به‌صورت کامل در اختیار پارک گذاشته شود.
هاشمی در ادامه از حضور یک شتاب‌دهنده کسب و کارهای استارت آپی خبر داد و تصریح کرد: با توجه به صحبت‌های صورت گرفته در این نشست، معاونت علمی ریاست جمهوری از حضور یک شتاب‌دهنده در استان حمایت خواهد کرد.
وی حضور شتاب‌دهنده‌ها را جهت آموزش، مشاوره و حمایت از کسب و کارهای نوپا ضروری دانست و ادامه داد: مذاکره با چند شتاب‌دهنده مطرح صورت گرفته و امیدواریم به‌زودی زمینه‌های حضور شتاب‌دهنده در استان فراهم شود.
رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به طرح‌هایی همچون زنبورهای گرده افشان، تولید پهپادهای کشاورزی، تولید تجهیزات پزشکی، تولید و تکثیر گیاهان توسط فناوری‌های نو، تولید دارو از گیاهان دارویی و تولید تجهیزات ارتباطی و مخابراتی در پارک علم و فناوری استان و مراکز رشد وابسته، اضافه کرد: مقرر شد این طرح‌ها در قالب طرح‌های کلان ملی تعریف شده و مورد حمایت قرار گیرند.
انتهای پیام

captcha