آثار هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد مورد حمایت جدی قرار می‌گیرد
کد خبر: 3820051
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳

آثار هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد مورد حمایت جدی قرار می‌گیرد

گروه فرهنگی ــ سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: آثار تولیدی هنرمندان مرد و زن استان مورد حمایت جدی مسئولان این اداره‌کل قرار می‌گیرد.

آثار هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد مورد حمایت جدی قرار می‌گیرد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، امان‌الله نجفی، سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 26 خردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این موضوع مهم از اولویت‌های کاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.
وی افزود: رایزنی‌ها و پیگیری‌های لازم برای حضور هر چه بیشتر آثار تولیدی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه‌های استانی، منطقه‌ای و ملی انجام و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود.
سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پیامدهای مثبت این امر شامل تبادل نظر با هنرمندان دیگر نقاط کشور، کسب تجربه و افزایش انگیزه است.
نجفی با اشاره به کیفیت مطلوب آثار تولیدی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: چنانچه حمایت‌های لازم از آنان انجام شود می‌توانند افتخارها و موفقیت‌های ارزنده‌تری در عرصه‌های استانی و ملی کسب کنند.
وی ابراز کرد: هنر جایگاه ویژه‌ای بین قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد از جمله نوجوانان و جوانان دارد و به همین دلیل نیز باید بیش از پیش به آن توجه کرد.
انتهای پیام

captcha