انتصاب مدیران مدارس کهگیلویه با آزمون انجام می‌شود
کد خبر: 3820084
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲

انتصاب مدیران مدارس کهگیلویه با آزمون انجام می‌شود

گروه اجتماعی ــ مدیر اداره آموزش و پرورش کهگیلویه گفت: انتصاب مدیران مدارس این شهرستان در سال جاری به وسیله آزمون انجام می‌شود.

انتصاب مدیران مدارس کهگیلویه با آزمون انجام می‌شود

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، علی پورکپور، مدیر اداره آموزش و پرورش کهگیلویه امروز، 27 خردادماه در نشست خبری، کل دانش‌آموزان حوزه کهگیلویه را 21 هزار و 593 عنوان کرد و افزود: 281 آموزشگاه دولتی و 102 آموزشگاه غیردولتی در این شهرستان فعال هستند.
وی موفقیت‌های خوب این اداره در سال اخیر را یادآور شد و بیان کرد: برتری شورای آموزش و پرورش دهدشت در استان از جمله این موفقیت‌ها بوده است.
مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه آموزش و پرورش دهدشت در یکسال اخیر خوب درخشید، اضافه کرد: اجرای طرح ایران مهارت در قالب چهار هزار ساعت و اجرای طرح جابربن حیان با کسب رتبه اول کشوری دو دانش آموز دهدشتی از فعالیت‌های این اداره در یکسال اخیر بوده است.
پورکپور از شیوه اجرای انتخاب مدیران مدارس بوسیله آزمون خبر داد و اظهار کرد: 32 مدرسه نیاز به تغییر دارند و مدیران این مدارس بعد از ثبت نام در آزمون و کسب رأی مورد نظر انتخاب خواهند شد.
وی از طرح ایران مهارت، جشنواره جابربن حیان، جشنواره جوان خوارزمی و بازارچه کارآفرینی به عنوان شاخصه های مهم در اجرای پروژه مهر خبر داد.
مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه از حضور 4 هزار و 582 دواطلب شهرستان کهگیلویه در کنکور سراسری خبر داد و ابراز کرد: از این مجموع 2 هزار و 515 نفر در رشته تجربی، 219 دواطلب رشته ریاضی، یک هزار و 203 داوطلب رشته انسانی، هنر 253 دواطلب و 392 نفر در رشته زبان خارجه در کنکور سراسری شرکت می‌کنند.
انتهای پیام

captcha