ظرفیت‌های کهگیلویه و بویراحمد برای توسعه شکوفا شود
کد خبر: 3820579
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵

ظرفیت‌های کهگیلویه و بویراحمد برای توسعه شکوفا شود

گروه اجتماعی ـ استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید با همدلی، تلاش جهادی و رفع موانع، ظرفیت‌های استان را از بالقوه به بالفعل تبدیل کنیم.

ظرفیت‌های کهگیلویه و بویراحمد برای توسعه باید شکوفا شود

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 28 خردادماه در دیدار با امام جمعه یاسوج، اظهار کرد: خدا را شاکرم که توفیق خدمت به مردم این استان نصیبم شد و امیدوارم با هم‌اندیشی و همدلی بتوانیم در راستای توسعه استان گام برداریم.
وی با تأکید بر وجود ظرفیت‌های فراوان در استان، افزود: این مردم شایسته این محرومیت‌ها نیستند و با تمام وجود و اعتماد به مجموعه همکاران تلاش می‌کنیم که مشکلات برطرف شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هرگونه کم‌فروشی در خدمت به مردم ظلم است و به‌طور قطع با مدیران کم کار برخورد می‌شود.
کلانتری با اشاره به اینکه با آداب و رسوم استان آشنایی دارد، تاکید کرد: تا آخرین نفس برای خدمت به این مردم تلاش می‌کنیم.
همچنین، حجت‌الاسلام سیدعلی اصغر حسینی، امام جمعه یاسوج نیز در این دیدار با اشاره به اینکه استان قبل از انقلاب از حداقل امکانات محروم بود، گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی اکنون این استان دارای مراکز آموزش عالی و پیشرفت در بخش‌های مختلف است.
وی اضافه کرد: درست است که از عمق محرومیت‌ها کاسته شده اما هنوز مشکلاتی وجود دارد و می‌طلبد با برنامه‌ریزی اصولی برای برطرف کردن این مشکلات اقدام شود و بدون شک مردم قدردان خدمتگزاران واقعی هستند.
انتهای پیام

captcha