برگزاری همایش «پیشکسوتان دفاع مقدس» در دهدشت
کد خبر: 3820960
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸

برگزاری همایش «پیشکسوتان دفاع مقدس» در دهدشت

گروه فرهنگی ـ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: همایش پیشکسوتان دفاع مقدس با هدف بهره‌مندی از تجارب ایثارگران مهرماه امسال در دهدشت برگزار می‌شود.

برگزاری همایش پیشکسوتان دفاع مقدس در دهدشت

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، امیرعباس آسمند، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان روز گذشته، 29 خردادماه در نشست پیشکسوتان دوران دفاع مقدس از برگزاری همایش پیشکسوتان دفاع مقدس در شهر دهدشت خبر داد و اظهار کرد: این همایش هفتم مهر امسال به میزبانی نیروی انتظامی استان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه پیشکسوتان دفاع مقدس منبع تغذیه فکری و روحی ما هستند،افزود: عزت و اقتدار امروز کشور ما محصول تلاش این عزیزان است از این رو باید قدردان آنها باشیم.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با تاکید بر اینکه باید از تجارب ارزنده پیشکسوتان دفاع مقدس برای خلق حماسه‌های جدید بهره برد، تصریح کرد: در شرایط کنونی دشمنان به‌ویژه استکبار جهانی در صدد ضربه زدن به ما در همه زمینه‌ها هستند و اگر بتوانیم روحیه جهادی و استکبارستیزی پیشکسوتان خود را در عرصه دفاع به کار بگیریم در برابر این هجمه‌ها واکسینه خواهیم شد.
آسمند اضافه کرد: البته راهگشای اصلی ما سخنان دلگرم‌کننده و عمل همراه با اقتدار رهبر معظم انقلاب اسلامی است که با بصیرت و تدبیر، همه توطئه‌ها را خنثی می‌کند.
انتهای پیام

captcha