کسب رتبه نخست جمع‌آوری زکات فطریه از سوی کمیته امداد منطقه یک یاسوج
کد خبر: 3823434
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸

کسب رتبه نخست جمع‌آوری زکات فطریه از سوی کمیته امداد منطقه یک یاسوج

گروه اجتماعی ــ کمیته امداد منطقه یک یاسوج با رشد ۱۷۴ درصدی نسبت به سال گذشته رتبه نخست جمع‌آوری زکات فطریه را بین ادارات کمیته امداد در کهگیلویه و بویراحمد کسب کرد.

کسب رتبه نخست جمع‌آوری زکات فطریه ازسوی کمیته امداد منطقه یک یاسوج

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، مصیب حیدری، رئیس کمیته امداد امام خمینی‌(ره) منطقه یک یاسوج روز گذشته، ۹ تیرماه در جمع امدادگران این اداره با بیان اینکه با تلاش به هر چیزی که بخواهیم دست پیدا می‌‌کنیم، گفت: زکات به‌‌عنوان یک واجب الهی نقش مهمی در از بین بردن فقر و تحقق عدالت اجتماعی در جامعه دارد.
وی افزود: با تلاش امدادگران منطقه یک یاسوج به‌‌خصوص حوزه زکات مشارکت‌‌های مردمی و با برنامه‌ ریزی‌‌های انجام‌ شده این اداره با همکاری دهیاران، مؤدیان زکات و رابطان و فعالیت روحانی مسئول زکات، اداره منطقه یک یاسوج رتبه نخست جمع‌‌آوری زکات را بین ۱۷ اداره کمیته امداد در استان کسب کرد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی‌(ره) منطقه یک یاسوج بیان کرد: در سال جاری ۱۲ پایگاه ثابت و سیار در امر جمع‌‌آوری زکات در کمیته امداد منطقه یک یاسوج فعالیت داشتند که در مجموع ۳۵۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان زکات فطریه جمع‌‌آوری و بین نیازمندان توزیع شد.
حیدری با اشاره به رشد ۱۷۴ درصدی جمع‌‌آوری زکات فطریه در کمیته امداد منطقه یک یاسوج نسبت به سال گذشته، عنوان کرد: امید است با افزایش کمک‌‌های مردمی و مشارکت آن‌ها در طرح‌ها و برنامه‌های این نهاد، بتوانیم در رفع مشکلات و نیازمندی‌های اساسی محرومان گام‌های مؤثرتری برداریم.
انتهای پیام

captcha