حضور ۷۵۰ نفر در مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3825265
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۲

حضور ۷۵۰ نفر در مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ استاندار کهگیلویه و بویراحمد از حضور ۷۵۰ دانش‌آموز در سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن و عترت استان خبر داد.

حضور ۷۵۰ نفر در مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 16 تیرماه در بازدید از کلاس‌های سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت استان، اظهار کرد: رفتار، گفتار و عملکرد ما باید قرآنی و نشئت گرفته از سیره اهل بیت(ع) باشد.
وی مسیر قرآن را راهی مستقیم و هدایتگر برشمرد و عنوان کرد: منش و روش درست، مأنوس شدن با قرآن و عترت است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: باید همواره سیره ائمه اطهار(ع) را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم و عملکرد ما باید قرآنی و برگرفته از سیره اهل بیت(ع) باشد.
کلانتری با اشاره به حضور ۷۵۰ دانش‌آموز در این دوره‌ها، بیان کرد: برپایی این کلاس‌ها در ۱۴ رشته اجرایی و انتخاب ۷۴ نفر برای مرحله کشوری، گام مؤثری در ارتقای ظرفیت‌های آموزشی رشته‌های هدف و تبیین بهتر ارزش‌های قرآن و عترت در جامعه است.
وی نقش برگزاری این کلاس‌ها در رشد علمی، دینی و فکری جوانان و نوجوانان را محسوس دانست و عنوان کرد: در دوره‌ای که دشمن با هجمه‌های فرهنگی و تبلیغاتی به‌دنبال انحراف میان نسل جوان است، برنامه‌ریزی و عملکرد بر محور قرآنی به خنثی‌سازی نقشه‌های دشمنان کمک شایانی می‌کند.
انتهای پیام

captcha