مراسم تکریم امامزاده جعفر گچساران برگزار شد
کد خبر: 3825749
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹

مراسم تکریم امامزاده جعفر گچساران برگزار شد

گروه فرهنگی ــ مراسم تکریم امامزاده جعفر گچساران با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد همزمان با دهه کرامت برگزار شد.

تکریم امامزاده جعفر گچساران برگزار شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سیدنورالله جنتی‌پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 17 تیرماه در حاشیه تکریم امامزاده جعفر(ع) گچساران، اظهار کرد: دهه کرامت، دهه اول ماه ذی‌العقده است و آغازش با ولادت حضرت معصومه(ع) و پایانش با ولادت حضرت ابوالحسن علی بن موسی‌الرضا(ع) است.
وی با بیان اینکه دهه کرامت یادآور بسیاری از مطالب عالی و مفاهیم بلند و سازنده و ارزشمند است، افزود: این دهه تداعی‌کننده عزم و قاطعیت و اراده آهنین زنان بزرگ و بانوان و‌الامقام و یادآور تمام خوبی‌ها و جمال انسانی است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: وجود امامزادگان و بقاع متبرکه به ما یاد‌آوری می‌کند که ما دارای ظرفیت‌های معنوی بسیار خوبی هستیم.
حجت‌الاسلام جنتی‌پور با اشاره به اینکه امامزادگان در تأمین دین و دنیای ما نقش بسزایی را ایفا می‌کنند، بیان کرد: در حال حاضر دشمنان به جایگاه والای امامزادگان در ایران اسلامی پی برده و تلاش می‌کند تا این جایگاه را تخریب کنند.
وی عنوان کرد: در فضای مجازی با هدف تخریب، هجمه‌های بسیاری علیه امام‌زادگان آغاز شده تا جایی که سندیت و واقعیت این بزرگواران را مورد هدف قرار داده‌اند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این اقدامات از سوی دشمنان با هدف تخریب دین و اعتقادات در حال انجام شدن است، ابراز کرد: این دشمنان به سراغ هر چه که مردم مسلمان ایران می‌روند و به آن اعتقاد دارند هجمه و فشار خود را آغاز می‌کنند.
حجت‌الاسلام جنتی‌پور با اشاره به اینکه خدمت به امام‌زادگان جزو با ارزش‌ترین لحظات انسان است، یادآور شد: کهگیلویه و بویراحمد دارای امام‌زادگان بسیاری است که این خود برای این استان یک برکت محسوب می‌شود و در میان آنها امام‌زاده بی‌بی حکیمه(س) مانند نگینی درخشان است.
انتهای پیام

captcha