کرسی «تلاوت رضوی» در یاسوج برگزار شد
کد خبر: 3826558
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷

کرسی «تلاوت رضوی» در یاسوج برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رابط قرآنی آستان قدس رضوی در کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: تلاش می‌شود تا پایان امسال هر ماه در یکی از مساجد شهرستان بویراحمد کرسی تلاوت رضوی را داشته باشیم.

کرسی «تلاوت رضوی» در یاسوج برگزار شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، همزمان با دهه کرامت، کرسی تلاوت رضوی در قالب محفل انس با قرآن شب گذشته، 21 تیرماه به همت کانون قرآن دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی و همکاری شورای هماهنگی مسجد قبا دولت آباد یاسوج با حضور مهدی هدایتی‌فر، قاری ممتاز کشوری و همچنین قاری و مؤذن حرم مطهر رضوی در این مسجد برگزار شد.

مسعود مثنوی، رابط قرآنی آستان قدس رضوی درکهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: کرسی تلاوت رضوی به مناسبت دهه کرامت و در آستانه میلاد باسعادت امام رضا(ع) در مسجد قبا دولت آباد یاسوج درحال برگزاری است.

رابط قرآنی آستان قدس رضوی درکهگیلویه و بویراحمد افزود: در تلاش هستیم که هر ماه یک کرسی «تلاوت رضوی» در یکی از مساجد شهر یاسوج برگزار شود.

مثنوی با بیان اینکه طرح کرسی تلاوت رضوی هر ماه در یکی از مساجد شهرستان بویراحمد برگزار خواهد شد، اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان نیز حدود ۳۰ عنوان برنامه در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد، شهرها و روستاها توسط خادمیاران رضوی برگزار شده است.
انتهای پیام

captcha